Geplaatst: 31 juli 201014 jaren comment_1699137 Ik heb in The Lost and Damned een auto gevonden die niet op WikiGTA staat. Hij heet: Vigero. Klik hier om na te kijken Hij komt ook niet uit GTA4 (met Niko) Klik dan HIER als je wil nakijken (dit is de normale GTA4 voertuigenlijst) Ik heb er screens van gemaakt. op de plek waar ik hem vond, en hoe hij er uit ziet. ik heb de auto voor mijn Safe House geparkeerd. Als ze te groot zijn zeg het dan plz... EDIT klik erop voor vergroting Bewerkt: 31 juli 201014 jaren door OverkillNL
Geplaatst: 1 augustus 201014 jaren comment_1699495 Ja, want de Sentinel XS van GTAIV staat ook op de Sentinelpagina... het is ook een variant op de wagen. Er bestaat geen Sentinel XS in IV, het is zoals je zegt een variant op de Sentinel en er staat dus enkel Sentinel rechtsvanonder wanneer je instapt... de wiki-lijsten worden gemaakt op basis van datgene rechtsvanonder. Varianten worden dan gewoon ondergenracht bij zijn basismodel . Bewerkt: 1 augustus 201014 jaren door Hearv94
Geplaatst: 1 augustus 201014 jaren comment_1699531 Er bestaat geen Sentinel XS in IV, het is zoals je zegt een variant op de Sentinel en er staat dus enkel Sentinel rechtsvanonder wanneer je instapt... de wiki-lijsten worden gemaakt op basis van datgene rechtsvanonder. Varianten worden dan gewoon ondergenracht bij zijn basismodel . Dat bedoel ik, ja. Want die roestige Emperor en Vigero hebben een apart model (kan je zien in SparkIV) Omdat er een stuk ontbreekt aan de zijkant van de motorkap, of soms dat dat onderdeel al kapotgedeukt is, zonder dat er eigenlijk mee gebotst is. Bij de Sabre is het gewoon een andere skin en hetzelfde model.
Geplaatst: 7 augustus 201014 jaren comment_1702493 Er bestaat geen Sentinel XS in IV, het is zoals je zegt een variant op de Sentinel en er staat dus enkel Sentinel rechtsvanonder wanneer je instapt... de wiki-lijsten worden gemaakt op basis van datgene rechtsvanonder. Varianten worden dan gewoon ondergenracht bij zijn basismodel . Dat bedoel ik, ja. Want die roestige Emperor en Vigero hebben een apart model (kan je zien in SparkIV) Omdat er een stuk ontbreekt aan de zijkant van de motorkap, of soms dat dat onderdeel al kapotgedeukt is, zonder dat er eigenlijk mee gebotst is. Bij de Sabre is het gewoon een andere skin en hetzelfde model. De Sabre heeft toch 2 modellen. Aangezien de Beater Sabre 2 uitlaten. 1 uitlaat of een uitlaat aan de zijkant kan hebben. Bewerkt: 7 augustus 201014 jaren door Tommy-Vercetti
Geplaatst: 7 augustus 201014 jaren comment_1702521 De Sabre heeft toch 2 modellen. Aangezien de Beater Sabre 2 uitlaten. 1 uitlaat of een uitlaat aan de zijkant kan hebben. Net zoals de gewone Sabre? Wat bedoel je hier mee?
Geplaatst: 8 augustus 201014 jaren comment_1702592 Hij bedoeld dat alleen al op de "beater" Sabre al meerdere varianten zijn.
Ik heb in The Lost and Damned een auto gevonden die niet op WikiGTA staat. Hij heet: Vigero.
Klik hier om na te kijken
Hij komt ook niet uit GTA4 (met Niko) Klik dan HIER als je wil nakijken (dit is de normale GTA4 voertuigenlijst)
Ik heb er screens van gemaakt. op de plek waar ik hem vond, en hoe hij er uit ziet. ik heb de auto voor mijn Safe House geparkeerd.
Als ze te groot zijn zeg het dan plz...
EDIT klik erop voor vergroting
Bewerkt: door OverkillNL