Jump to content

meschiens een verwijzing naar RDR


benhelsloot

Recommended Posts

Hou rekenening met het tijdsverschil;

GTA IV werd uitgegeven in April 2008, en Red Dead Redemption in 2010 voor de Xbox 360. Volgens mij is hier geen sprake van een EE, want tussen die periode gaf Rockstar nog Chinatown Wars en The Lost & Damned uit. Je weet nooit...

Mvg,

R-fl3x

EDIT: had de datums verkeerd gezet :$

Bewerkt: door R-fl3x
Link to comment
Delen op andere websites

Hou rekenening met het tijdsverschil;

GTA IV werd uitgegeven in April 2010, en Red Dead Redemption in 2010 voor de Xbox 360. Volgens mij is hier geen sprake van een EE, want tussen die periode gaf Rockstar nog Chinatown Wars en The Lost & Damned uit. Je weet nooit...

Mvg,

R-fl3x

in wat voor jaar leef jij :puh:

4 werd in 2008 uitgebracht

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, ze waren al met Red Dead Redemption bezig voordat ze met IV begonnen.

Rockstar Games = een uitgever = geen ontwikkelaar

Rockstar North = een ontwikkelaar = geen uitgever

Rockstar San Diego = een ontwikkelaar = geen uitgever

"Ze". De spellen komen van verschillende makers.

Dat is punt 1, punt 2 zijnde dat GTAIV een 2008 spel is.

Ik vind het wel leuk gevonden maar ik snap niet waarom mensen niet inzien dat de spellen van verschillende makers zijn.

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gevonden, maar ik vind het iets te ver gezocht... Als er nou een aparte uitgaansgelegenheid was met alleen cowboys, zou het al wat waarschijnlijker zijn... Perestroika is van alles wat, niet alleen cowboys... Misschien dat het een verwijzing zou zijn, als al de andere acts een groot verband met de nu nog volgende games blijken te hebben, maar zoals het nu is: het is een verband, maar een echte verwijzing zou ik het niet noemen...

Overigens, @Anoukk: Voordat je mensen gaat verbeteren, kun je beter eerst je bronnen nog eens nakijken, Rockstar Games is namelijk geen uitgever.

Rockstar Games is een ontwikkelaar, R* Games bestaat uit verschillende "studio's", eigenlijk gewoon opdelingen van het bedrijf. Deze opdelingen zitten overal ter wereld verspreid, en al deze opdelingen zijn ontwikkelaars die verband met elkaar hebben. Zo heeft de Kruidvat ook meerdere winkels in Nederland :)

Rockstar North -> ontwikkelaar van o.a. de Grand Theft Auto serie.

Rockstar San Diego -> ontwikkelaar van o.a. Red Dead Redemption

Rockstar Games is echter wél een deel van Take Two Interactive.

Take Two Interactive is de uitgever van alle Rockstar Games spellen(of dat spel nu van het deel Rockstar North of het deel Rockstar San Diego komt)...

Alle Rockstar Games studio's zijn dus geen aparte ontwikkelaars, het zijn aparte studio's die veel contact hebben met elkaar... North met het maken van San Andreas zal contact hebben gehad met San Diego(aangezien dat in Californië ligt...)... Manhunt 2 heeft als ontwikkelaars: Rockstar London, Rockstar North, Rockstar Toronto, Rockstar Leeds én Rockstar Vienna...

EDIT@hieronder: xD Da's nou ook weer niet nodig :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...