Jump to content

problemen met accu


GTASAgam3r

Recommended Posts

hoi hier ben ik weer met een groot probleem als de accu 100% is en ik doe kabel van de laptop eraf doe dan ga ik verder doen waarmee ik met bezig was maar als hij bijna leeg is laat ik hem opladen maar rechts onder staat bij de batterij:20% beschikbaar(aan netstroom,ACCU WORDT NIET OPGELADEN :cry: kunnen jullie hulp geven hoe ik weer zonder netstroom kan werken

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

hoi hier ben ik weer met een groot probleem als de accu 100% is en ik doe kabel van de laptop eraf doe dan ga ik verder doen waarmee ik met bezig was maar als hij bijna leeg is laat ik hem opladen maar rechts onder staat bij de batterij:20% beschikbaar(aan netstroom,ACCU WORDT NIET OPGELADEN :cry: kunnen jullie hulp geven hoe ik weer zonder netstroom kan werken

ik heb er niet erg veel verstand van maar laad je accu wel op is die niet kapot?

Link to comment
Delen op andere websites

misschien omdat ik vroeger toen het 100% was nog aan het netstroom heb laten staan en is nu overbelast

1 keer is niet zo erg, maar als je dat altijd gedaan hebt dan kan je accu nog wel eens naar zijn mallemoer zijn.

ik had het altijd gedaan als ik game(en dat is veel)

Link to comment
Delen op andere websites

Laad de accu nog wel op als de laptop uit staat? Ik kan dat niet duidelijk uit je post halen.

ik weet het niet mijn probleem is als de laptop aan staat het niet oplaad MET de kabel

EDIT sorry ben ik geboren voor dubbelposten

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou goed kunnen dat je accu kapot is. Ik had ook een accu die op een gegeven moment niet meer verder kon opladen dan 40%. Toen heb ik van HP gewoon een nieuwe gekregen. Als je nog garantie hebt (meestal 1 jaar op je accu) dan kan je met HP contact opnemen en een nieuwe accu vragen.

Zo te zien heb je een lithium-ion accu en als je op deze pagina kijkt, zie je een aantal handige tips om zo'n accu een langer leven te gunnen. Zelf haal ik nu bijvoorbeeld de accu eruit en hang ik enkel aan het netstroom als ik ga gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou goed kunnen dat je accu kapot is. Ik had ook een accu die op een gegeven moment niet meer verder kon opladen dan 40%. Toen heb ik van HP gewoon een nieuwe gekregen. Als je nog garantie hebt (meestal 1 jaar op je accu) dan kan je met HP contact opnemen en een nieuwe accu vragen.

Zo te zien heb je een lithium-ion accu en als je op deze pagina kijkt, zie je een aantal handige tips om zo'n accu een langer leven te gunnen. Zelf haal ik nu bijvoorbeeld de accu eruit en hang ik enkel aan het netstroom als ik ga gamen.

Ik heb dus ook zo'n accu en wil hem bij het spelen van een spel eruit halen. Maar moet ik de laptop dan eerst uitzetten voordat ik hem eruit haal als hij al aan de netstroom zit? (Denk het wel eingelijk. :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus ook zo'n accu en wil hem bij het spelen van een spel eruit halen. Maar moet ik de laptop dan eerst uitzetten voordat ik hem eruit haal als hij al aan de netstroom zit? (Denk het wel eingelijk. :puh:)

Nee hoor, als je laptop aan de netstroom zit dan kan je de accu gewoon eruit halen. je hoeft je laptop er niet voor uit te zetten.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...