-BloOd Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Hallo, Een tijdje terug heb ik mijn OS opnieuw geinstalleerd. Sinds een paar dagen geleden heb ik GTA IV weer opnieuw geinstalleerd. Alles leek fijn, op de beginpatch startte ie gewoon normaal op en de game werkte gewoon, behalve dat GWFL zat te kloten. Nu heb ik hierna alle patches geinstalleerd en als ik nu gta iv wil opstarten krijg ik de melding van Microsoft Windows: Grand Theft Auto IV werkt niet meer, Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. Weet iemand wat ik kan doen, ik heb al geherinstalleerd, maar dat werkte ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 plkaats je computerspecificaties eens en voer gta4 eens als administrator uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 download deze patch eens en installeer hem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) GTA IV reinstallen en dan 1.0.0.7 installeren. Uit het stukje "alles patches geinstalleerd" kan ik uitmaken dat je alle patches van 1.0.0.2 tot 1.0.0.7 hebt gedownload en geinstalleerd? Als dat niet werkt, probeer GTA IV te runnen via LaunchGTAIV.exe. Niet dat het erg veel wonderen kan opleveren, maar het valt te proberen. Bewerkt: 1 augustus 2010 door Deluxo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Pc specs heb je niks aan. Want daarvoor werkte ie ook wel goed op 1920*1080, texture quality medium en de rest op high. Dus ik moet gta iv reinstallen en dan gelijk de laatste patch downloaden? Wat ik paar dagen geleden deed was alle patches downloaden en daarna 1 voor 1 installeren. Dit deed ik eerst ook. LaunchGTAIV.exe heb ik ook al geprobeerd en als admin uitgevoert. Het moet aan de patches liggen want zonder de patches te installeren deed ie het wel. Bewerkt: 1 augustus 2010 door -BloOd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Oké net opnieuw geinstalleerd en heb GWFL zijn gang laten gaan en deze heeft zelf geupdate en de laatste patch geinstalleerd. Als ik nu wil inloggen op GWFL zegt hij dat hij geen verbinding kan maken en dat ik een windows live ID uit een ander land gebruik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Probeer je eigen account eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Probeer je eigen account eens Wat bedoel je hiermee? Ik heb een eigen account gemaakt voor GTA IV. Ik heb daar verschillende plaatsen op geprobeerd, de 1e keer dat ik gta iv installeerde (dit is zo'n half jaar geleden). Mijn woonplaats werkte niet, amsterdam werkte niet, rotterdam bleek wel te werken. Nu gebruik ik hetzelfde emailadres om in te loggen op GFWL en werkt het niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Topic kan gesloten worden, het is op de een of andere manier opgelost. Hoe raar pc's soms toch wel niet kunnen zijn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.