panterke Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik heb een vraagje over de vriendin van cj. ik weet niet hoeveel punten je moet behalen tijdens het dansen met uw vriendin? voor toch die relatie goed te houden. kan er me aub iemand helpen. ik heb ps2 groetjes panterke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik heb een vraagje over de vriendin van cj. ik weet niet hoeveel punten je moet behalen tijdens het dansen met uw vriendin? voor toch die relatie goed te houden. kan er me aub iemand helpen. ik heb ps2 groetjes panterke Volgens moet je toch zeker +2000 punten halen. Maar ik denk dat dat geen nut heeft van hoeveel punten je hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Volgens moet je toch zeker +2000 punten halen.Maar ik denk dat dat geen nut heeft van hoeveel punten je hebt . jawel want als e te weinig haalt dan vindt ze het niet leuk B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar ze wil ook niet altijd dansen. je moet ook eens eten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ik weet het niet, toen ik 2000 had, ging het slecht. ik gok op 3000, mijn topscore was 4000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dndennis Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hallo ik heb gta pas gekocht en zit nog in level 1 bij missie:made in heaven k moet een bank overvalle samen met nog zo'n vrouwke en er staan 4 gijzelaars in de bank en k moet zorge dat hun niet het alarm af laten gaan maar hoe moet k dat doen help me alstublieft ff groeten dennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hallo ik heb gta pas gekocht en zit nog in level 1 bij missie:made in heaven k moet een bank overvalle samen met nog zo'n vrouwke en er staan 4 gijzelaars in de bank en k moet zorge dat hun niet het alarm af laten gaan maar hoe moet k dat doen help me alstublieft ff groeten dennis het is de bedoeling, dat het alarm afgaat.... dus daar moet je niks omgeven . Maar dat hoort eigenlijk niet in dit topic.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.