Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand waar ik kan zien in mijn pc hoeveel graden° het is in mijn pc ?

alvast bedankt!!!!! ;)

srry als dit een dom topic is maar ik wil het ff wete gewoon!!!!!

Bewerkt: door bjorn13
Geplaatst:

Je BIOS (bij opstarten DEL, INS of F10 ofzo indrukken)

(kan mogelijk niet bij oudere systemen)

Geplaatst:

BrokenTable heeft gelijk maar je moet op letten dat elke moederbord merk andere BIOS heeft. Niemand kan dus jou vertellen waar je naar toe moet tenzij je de naam van je moederbord zegt dan zoek ik het voor je op.

Geplaatst:
Daar heb ik niks aan. Misschien heeft ASRock 1000 moederborden. Kun je de serie nummer geven?

ok

serial : 47m1wm2840

dat is m :rolleyes:

Geplaatst:

Oke. Als je pc aangaat moet je op DEL drukken. Maar dat gaat te lang verhaal worden. Zo als ik al zei heeft elke merk moederbord hun eigen BIOS, en ik heb een moederbord die je nergens kunt krijgen dus ik kan je ook niet vertellen hoe je via mijn soort BIOS bij de temperatuur komt.

Ik heb eindelijk de programma terug gevonden die ik paar maanden terug nog heb gehad. Hij is voor alles goed, laat letterlijk alles zien wat in je pc zit en wat voor merk het is en ook de graden in je pc. Je hoeft dus niet meer je pc uit te zetten om dat te kunnen zien. Al hebben somige case-modders zo'n mooie scherm op hun pc die alles laat zien.

Klik hier om het programma te downloaden. Het heet AIDA32, word veel gebruikt door IT'ers en wereld wijd beroemd als meest gebruikte.

Geplaatst:

Dat weet ik niet precies. Het hangt nog steeds van jou moderbord af. Klik op 'Moederbord' links en zoek daar ergens. Bij mij ziet het vast en zeker anders uit dan dat van jou. Dus ik kan je niet precies zeggen waar. Ik heb naar jou moederbord gezocht en niet gevonden, wel dit prachtig programma. Stond ergens op een forum dat google had gevonden.

Dat weet ik niet precies. Het hangt nog steeds van jou moderbord af. Klik op 'Moederbord' links en zoek daar ergens. Bij mij ziet het vast en zeker anders uit dan dat van jou. Dus ik kan je niet precies zeggen waar. Ik heb naar jou moederbord gezocht en niet gevonden, wel dit prachtig programma. Stond ergens op een forum dat google had gevonden.

X-TX man. BEDANKT nu heb ik het gevonden het stond bij sensors bij mij

MAAR, :puh:

waar moet ik nou kijken

bij moederbord of CPU voorte kijke hoeveel graden het is in mijn PC

screen;

naamloos1xd.th.jpg

SORRY VOOR DE LAST :o

Geplaatst:

Doe maar bij dat plek waar je nu was. Want het is me net opgevallen dat ik fout zat. Normaal hoort de temeperatuur bij de 'Moederbord' te staan maar het stond en staat bij ons allebei (ik heb even gekeken) ergens anders. Wat je op je screenshot ziet is dezelfde temperatuur dat je BIOS ook zal aangeven. Ik raad jou ook aan om wat beter in de programma te kijken voor bijv. drivers.

Ik kan je nu (is veel te laat) niet meer helpen. Morgen kun je weer met nieuwe lading vragen komen, ook over het programma. Ik heb nu ook pijn aan mijn hand, en al mijn vingers aan mijn linker hand doen allemaal pijn van de hele dag typen...

Geplaatst:

X-TX man. BEDANKT nu heb ik het gevonden het stond bij sensors bij mij

MAAR, :puh:

waar moet ik nou kijken

bij moederbord of CPU voorte kijke hoeveel graden het is in mijn PC

screen;

naamloos1xd.th.jpg

SORRY VOOR DE LAST :o

De temperatuur in je kast boeit niet, het gaat om de temperatuur in je CPU en moederbord.

Jij hebt dus rond de 50ºC , is niet slecht, je kan er een ventilatortje bij doen dan daalt hij misschien nog 5 graden.

Geplaatst:
De temperatuur in je kast boeit niet, het gaat om de temperatuur in je CPU en moederbord.

Jij hebt dus rond de 50ºC , is niet slecht, je kan er een ventilatortje bij doen dan daalt hij misschien nog 5 graden.

Het boeit wel wat. Je hele kast moet normaal temperatuur hebben van rond de 48 graden. In de kast mag het ook niet al te hoog wezen anders gaan de onderdelen letterlijk smelten (Heel langzaam proces.) Je kunt misschien nieuwe voeding halen met koeiling. Dan kom je goedkoper uit en je hebt 2 in 1. Ze zijn gemiddeld €50.

Geplaatst:

Ik heb een programma waarmee je kan zien hoeveel graden het is op in je computer.

Moet je maar zoeken bij google:

SpeedFan heet het.

Het boeit wel wat. Je hele kast moet normaal temperatuur hebben van rond de 48 graden. In de kast mag het ook niet al te hoog wezen anders gaan de onderdelen letterlijk smelten (Heel langzaam proces.) Je kunt misschien nieuwe voeding halen met koeiling. Dan kom je goedkoper uit en je hebt 2 in 1. Ze zijn gemiddeld €50.

uhm nog ff een vraagje :puh:

rond de hoeveel graden ° mogen deze onderstande dingen MAXIMUM worden? :unsure:

Moederbord ;

CPU ;

had ik graag geweten omdat; als het heeel warm is in mijn pc.

en dat ik hem optijd af kan zete zodat niet alles gaat SMELTEN

srry voor last

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...