vice infernusX Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Modern Grootte: gewoon 500 x 150 Voorbeeld: Klik Tekst: Mafia II(liefst in de originele lettertype van het logo) en Vice InfernusX Rand: Kleine zwarte rand om de buitenkant Kleuren: Maakt niet uit Render (optioneel): - Extra (optioneel): Bewerkt: 1 augustus 2010 door vice infernusX Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik heb dit even gemaakt: Wat vind je ervan? Trouwens, Vice InfernusX was niet echt gelukt. Het staat niet mooi in de sig aangezien MafiaII er al staat. Ik zal nog wel even iets proberen, maar anders zou iemand anders dat ook wel kunnen doen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Het maakt niet zo uit dat m'n naam er niet op kon. Ik vind hem wel mooi, maar ik wil toch graag dat je iets anders probeert. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb dit even gemaakt: Wat vind je ervan? Trouwens, Vice InfernusX was niet echt gelukt. Het staat niet mooi in de sig aangezien MafiaII er al staat. Ik zal nog wel even iets proberen, maar anders zou iemand anders dat ook wel kunnen doen. Even een tip: ik zou het Mafia II logo in de onderste hoek plaatsen, nu zie je hem niet. Bewerkt: 2 augustus 2010 door Dakendak Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Het maakt niet zo uit dat m'n naam er niet op kon. Ik vind hem wel mooi, maar ik wil toch graag dat je iets anders probeert. Wil je even iets preciezer zijn? Edit:Dakendak, zo is hij misschien iets duidelijker. Ik vind hem wel iets minder mooi, maar dat is natuurlijk aan jou om te bepalen. Bewerkt: 2 augustus 2010 door GwnHugo Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb liever het Mafia 2 logo zoals dat eerst was. Zo onduidelijk is dat niet hoor. verder vind ik hem perfect Bewerkt: 2 augustus 2010 door vice infernusX Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Maar is het nu goed of moet ik nog iets anders proberen? En wat moet dan anders zijn? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) ik vind hem zo wel goed hoor Bedankt voor de sig Dit topic mag wel sluiten Bewerkt: 6 augustus 2010 door vice infernusX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.