TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Je denkt misschien oh daar heb je er weer eentje Maar tis een vraag Op WikiGTA staat wist je dat... Er een nieuwe GTA is aangekondigd? Welke mag dat dan wel zijn? Groetjes Bewerkt: 1 augustus 2010 door JordanMaster Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 De volgende GTA zou de naam "GTA V" gaan krijgen. Zo wordt het in de persberichten gemeld. Maar ik zou er niet gelijk over uit gaan, aangezien de nieuwe GTA later dan 2011 zal worden aangekondigd. Reageren
PrioX Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik denk dat het al een best oud 'wist je datje' is want het gaat over The Ballad Of Gay Tony. Wesley123: Dit 'wist je datje' staat op de hoofdpagina van WikiGta>> Klik Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dit topic in het archief bij al die andere voorspel-topics gaat... Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 weet je wat een heel erg goed idee is? Op dioe link klikken want ie verwijst naar TBoGT Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Ik schrok ook al toen ik dat las maar als je gewoon op de link klikt zie je dat het een outdated 'wist je dat'is van toen TBoGT werd aangekondigt GTATom: Ik ga er vanuit dat het niet meer lang zal duren voor de nieuwe GTA word aangekondigd. Bewerkt: 2 augustus 2010 door vice infernusX Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Ja, ik klikte al op die link. Ik dacht foutje ofzo.. Niet dus BTW er kwam toch ook remake van gta vice city? misschien dat? denk t niet Bewerkt: 2 augustus 2010 door JordanMaster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.