wernard154 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 hoi iedereen ik heb laaste tijd weer gtaIV geinstalld maar als ik hem opstart krijg ik deze error RGSC.EXE cannot start! RGSC (rockstar social club) must be present and running for the game nouw heb ik dus ergens gehoord da je rockstar social club nie meer hoeft te gebruiken! ?? maar ik snap het ook nie meer dus als iemand me kan helpen zou teminste keer fijn zijnxDxD Wernard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Mischien idd RGSC niet gebruiken of de laatste patch downloaden. Mod je trouwens? daar kan het ook aan liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) gewoon de laatste patch downloaden van deze site en dan verwijderd ie automatisch RGSC Bewerkt: 2 augustus 2010 door lennart1995 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.