TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Post hier je record van hoe ver je met de schommelglitch bent gekomen! Eventueel een filmpje of plaatje. Mijn record is tot tegen het hek van de achterkant van dat park. (Weet de naam niet :$ ) Maar Niko was wel dood door het raam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Mijn record was in het water. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Heet park. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Mijn record is de haven van East Hook, Broker. Net bij de garage van Brucie Bewerkt: 2 augustus 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Het schip de Platypus. Met een bus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Zou iemand mij een link kunnen sturen waar de glitch word uitgelecht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Hier heb je een filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 East Hook, ook dicht bij Brucie's huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Net voor het park. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Niet ver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Mijn record is de haven van East Hook, Broker. Net bij de garage van Brucie Same here Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ietsje over het park. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik liep er met Niko tegen aan, en toen vloog hij een eind weg en toen was hij dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.