Jump to content

The Lost and Damned kopen?


Soulreaver

Recommended Posts

Ik vind TLaD het echt waard om te kopen. Als je GTA IV goed vindt, zie je TLaD wel zitten denk ik :puh:

De personages zijn goed, en je voelt ook echt dat je in een Gang zit in deze GTA. Je wordt continu gesteund door vele leden.

Opmerkelijk punt aan TLaD is dat je vaak geen zin meer hebt om met auto's te rijden, alleen met goede Bikes :D

Heb je GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind TLaD het echt waard om te kopen. Als je GTA IV goed vindt, zie je TLaD wel zitten denk ik :puh:

De personages zijn goed, en je voelt ook echt dat je in een Gang zit in deze GTA. Je wordt continu gesteund door vele leden.

Opmerkelijk punt aan TLaD is dat je vaak geen zin meer hebt om met auto's te rijden, alleen met goede Bikes :D

Heb je GTA IV?

Ja heb 4 en TBOGT.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind TLaD het echt waard om te kopen. Als je GTA IV goed vindt, zie je TLaD wel zitten denk ik :puh:

De personages zijn goed, en je voelt ook echt dat je in een Gang zit in deze GTA. Je wordt continu gesteund door vele leden.

Opmerkelijk punt aan TLaD is dat je vaak geen zin meer hebt om met auto's te rijden, alleen met goede Bikes :D

Heb je GTA IV?

Ja heb 4 en TBOGT.

Dan zul je mogelijk TLaD ook graag spelen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel vele anderen hier TBoGT perfereren, vind ik TLaD nog altijd leuker om te spelen. Het heeft een wat duister sfeertje, maar dat spreekt mij wel aan. Ook vind ik de gang wars uit TLaD leuker dan de drug wars uit TBoGT. En het feit dat tijdens de races iedereen beschikt over een honkbalknuppel om de tegenstander uit het zadel te meppen, dat is toch lachen.

Mijn advies: Aanschaffen die game, krijg je geen spijt van, als je GTA-fan bent. Houdt er wel rekening mee dat het een DLC is, en dus een korte verhaallijn kent (maar dat wist je waarschijnlijk al wel)

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Maakt toch niet uit als ik ook even m'n menig geev hè?

Ontopic: I"k vind TBoGT leuker met dat 'Over the Top' gedoe

Maar ik vind dat het verhaal van TLaD beter verbind met IV dan die van TBoGT

Het is een leuke DLC die het zeker waard is om te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt toch niet uit als ik ook even m'n menig geev hè?

Ontopic: I"k vind TBoGT leuker met dat 'Over the Top' gedoe

Maar ik vind dat het verhaal van TLaD beter verbind met IV dan die van TBoGT

Het is een leuke DLC die het zeker waard is om te kopen.

Tja het verbind even goed want je doet al die missies maar steeds uit een ander perspectief.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe maar slotje erop heb nee gekozen ik wacht er wel even op :puh:.

Wellicht dat anderen die net als jij ook niet weten of TLAD wel de moeite waard is dit topic nog willen lezen, en wellicht dat andere leden hiervoor nog wel hun motivatie willen geven. Het topic laat ik daarom open. :tu:

Voortaan, als je graag wil dat een topic wat je zelf hebt gemaakt dicht gaat, mag je dit vragen via PB naar Dutchy3010 of liever, naar mij. Het vragen om het sluiten van topics in het topic zelf is niet gewenst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...