gta0mensendood0knaller Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 ik speel nu al een tijdje gta iv maar op youtube filmpjes zie ik al die mensen met de simple native trainer probeer ik dat ding te instaleren lukt het niet echt kutt maar ja hoe instaleer je dat ding help ik las al ergens dat moet upgraden naar 1.0.4.0 maar goed help alsjeblieft Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 kun je niet beter vragen hoe je een readme leest? die dingen zitten er niet voor niets bij. Reageren
Maxieboy95 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 ik speel nu al een tijdje gta iv maar op youtube filmpjes zie ik al die mensen met de simple native trainer probeer ik dat ding te instaleren lukt het niet echt kutt maar ja hoe instaleer je dat ding help ik las al ergens dat moet upgraden naar 1.0.4.0 maar goed help alsjeblieft wat je nodig hebt zijn. een asi loader de trainer (duh) Scipthook. Scriphookdotnet. Heb ik voor jou speciaal ingepakt met ReadME.txt. download hem hier http://www.megaupload.com/?d=Y17PUA26 Veel suc6 en laat het horen of het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.