TomHagen Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Hallo. Weer een nieuwe. Alvast bedankt voor de tips. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ziet er goed uit Tom, mooie effecten gebruikt en een leuke kleuren combinatie. Het loopt allemaal mooi over elkaar heen en dat ziet er wel grappig uit. Een perfecte achtergrond met de juiste hoeveelheid tekst. Erg goed gedaan, 'k heb er eigenlijk niets op aan te merken. Het is precies goed zo, als je er nu wat aan gaat toevoegen word het zo'n druk zooitje. Een erg leuk resultaat, je krijgt een 8/10. Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ziet er goed uit Tom, mooie effecten gebruikt en een leuke kleuren combinatie. Het loopt allemaal mooi over elkaar heen en dat ziet er wel grappig uit. Een perfecte achtergrond met de juiste hoeveelheid tekst. Erg goed gedaan, 'k heb er eigenlijk niets op aan te merken. Het is precies goed zo, als je er nu wat aan gaat toevoegen word het zo'n druk zooitje. Een erg leuk resultaat, je krijgt een 8/10. Dankje. Iemand nog die hem niet perfect vind? Reageren
Jeremy. Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik vind hem niet perfect want, anders had ik je een 10 gegeven. Maar waar Twano wel gelijk in heeft dat er weinig op aan te merken is. Alleen bij het groene gedeelte bij dat persoon loopt de achtergrond over zijn rechterhand, ik bedoel hiermee de soort tegeltjes. Dat zou ik persoonlijk weg halen. Voor de rest zie ik weinig fouten maar, ik zou het iets extras geven ik vind hem zo saai ogen. Geef er een paar effecten aan met C4D's etc. 7.5/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik vind hem niet perfect want, anders had ik je een 10 gegeven. Ik hou sowieso niet van cijfers. ;P Alleen bij het groene gedeelte bij dat persoon loopt de achtergrond over zijn rechterhand, ik bedoel hiermee de soort tegeltjes. Dat zou ik persoonlijk weg halen. Die tegeltjes lopen toch niet over zijn hand(schoen)? En bedoel je zijn rechterhand of de hand rechts. Voor de rest zie ik weinig fouten maar, ik zou het iets extras geven ik vind hem zo saai ogen. Geef er een paar effecten aan met C4D's etc. Mja daar heb je wel gelijk in, maar als ik ergens een C4D aan toevoeg wordt het meestal alleen maar lelijker, maar ik zal eens proberen. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Als je vanaf hier er op kijkt aan de rechterkant. Ik had moeten zeggen zijn linkerhand . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.