Jump to content

Battlefield 3 aankondigt.


Follow

Recommended Posts

Omg was al lang bekent :duh:

Ja dus? Daarom zet hij het toch ook hier op het forum zodat mensen die dat niet weten(zoals velen hierzo, waaronder ik trouwens)het dan ook weten.

Er waren alleen nieuws dat er een nieuwe Battlefield kwam. Maar geen 3. :puh:

Nu is het nieuws er dus dat echt om 3 gaat.

Ow, en ik ben geen hij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    5

  • Wesley

    4

  • Dr.Oppai

    4

  • Dakendak

    4

Omg was al lang bekent :duh:

En trouwens, waarom heb jij het dan niet gepost?

Moet dat dan? Volgens mij ben je dan niet verplicht ofzo hoor, maar inderdaad dit was al veel eerder aangekondigd. Vorig jaar rond deze tijd werd het namelijk voor het eerst officieel aangekondigd, ik dacht nadat het gelekt was.

Sowieso heb ik wel grote verwachtingen voor de game. Ik hoop niet dat het weer een benaming Buggyfield zal krijgen ivm alle bugs in BF2. Ik hoop dat ze nu echt een top game gaan maken, zo weinig mogelijk bugs, veel nieuwe voertuigen en wapens e.d. En ik hoop ook het liefst met relevante conflicten.

Uiteraard is het ook hopen dat die ranking system echt top wordt gemaakt. Dat systeem van Bad Compagnie 2 vind ik echt belachelijk. BF2 heeft nog altijd de beste ranking system van alle BF games :) Hopen dat een soortgelijke iets terug komt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben erg benieuwd hoe deze Battlefield gaat worden. Battlefield 2 heb ik al helemaal grijs gespeeld op de PC en hopelijk wordt dit een topgame voor de PC met het liefst lage systeem-eisen? :7

Hopelijk stoppen ze er weer toffe maps in met marineschepen. IK WIL WEER VLIEGEN! Op de PC was dat echt lachen met je muis, 5x met je muis van boven naar beneden om een bocht te maken met de standaard sensitivity... good times, good times. Het zou al helemaal tof zijn als ze zo'n oude map van BF2 erin doen, ik weet niet precies meer hoe dit heet omdat het een tijd geleden is dat ik BF2 gespeeld heb maar ik dacht dat die iets heette als Gulf Of Omann of zo iets.

Nouja, laten we hopen dat het een topgame word! :tu:

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

't is idd al best lang bekend 3jr ofzo, dat ze na een tussenreeks (bfbc, bfbc2) bf3 zouden maken. None the less ben ik zeer benieuwd hoe dit dan gaat uitpakken; ik hoop dat et qua gameplay een betere game wordt dan bfbc2 en meer richting de ( betere ) gameplay van bf2... grotere (64)/(128) mappen, jet's enz.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

't is idd al best lang bekend 3jr ofzo, dat ze na een tussenreeks (bfbc, bfbc2) bf3 zouden maken. None the less ben ik zeer benieuwd hoe dit dan gaat uitpakken; ik hoop dat et qua gameplay een betere game wordt dan bfbc2 en meer richting de ( betere ) gameplay van bf2... grotere (64)/(128) mappen, jet's enz.

Die 64 mappen waren wat mij part groot genoeg in BF2, als je dan even kijkt naar 'Highway Tampa' bijvoorbeeld. Dan was je ook echt lang bezig om van Noord naar Zuid te rijden met een tank. Dus wat mij part wordt 64 de maximale grootte.

Wat gameplay betreft, in BC2 is het weer juist een beetje TE verkracht geworden en in BF2 was het weer te soepel, dus tja.. Het is maar even afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

128 mappen zijn ook wel mooi ( als er dan ook echt 128 man opzitten ), maar ja de op de meeste servers heb je dan best wel lag denk ik ( en zijn de specs die een comp moet hebben ook hoger )

maar zoals je zegt, we wachten af op meer info...

Link to comment
Delen op andere websites

128 mappen zijn wel ietsje te groot denk ik. Neem nu Wake Island of Highway Tampa, die kaarten zijn groot genoeg. Willen ze grotere kaarten maken moeten ze wel eventueel wat meer voertuigen instoppen. En zeker een extra jet of heli zal dan geen overbodige luxe zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

128 mappen zijn wel ietsje te groot denk ik. Neem nu Wake Island of Highway Tampa, die kaarten zijn groot genoeg. Willen ze grotere kaarten maken moeten ze wel eventueel wat meer voertuigen instoppen. En zeker een extra jet of heli zal dan geen overbodige luxe zijn. :puh:

Mja of een bepaalde game mode ofzo lijkt mij ook wel leuk. Gewoon een 128 map met alleen jets ofzo, zoiets als die map in BF1942 genaamd: 'Battle of Brittian', die map was dan niet zo geweldig groot maar het gaat erom dat het vooral om vliegen ging. Dat was na mijn mening erg leuk om te doen in die tijd, en ik zie dat graag terug in Battlefield 3. Maar dan hopelijk met 'F-22 Raptors' en een 'Su-47 Berkuts'.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je eens de maps zien van Project Reality, die zijn pas groot vergeleken met de maps van "vannilla" (BF2 Zonder mods). Ik hoop dat er mod-tools voor uit komen, zodat de oude mods deze game ook kunnen gebruiken, omdat BF:BC2 en MW2 ons al heeft teleurgesteld qua mod tools etc. Maar eerst wachten op game footage.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

ja idd , maar PR vind ik zo saai :zz: ... dan is opf of Arma beter , da's voor realisme gemaakt

Precies, Project Reality was echt een waardeloze mod, sowieso heb ik geen één mod echt leuk gevonden voor BF2. Bij de meeste mods had je toch allles al na 30 min gezien. Dus wat mij part komen er ook geen speciale tools voor BF3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...