123stijnh Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Hello, Mijn excuses als dit in het verkeerde Topic staat! Ik heb zojuist GTA Episodes From Liberty City geïnstalleerd, maar als ik hem opstart krijg ik eerst de claims van R*, en dat alles alleen maar fictie is enzo... maar daarna sluit hij af en verschijnt er: EFLC FATAL ERROR unable to create depth render target. Check that your video card meets or exceeds the minimum requirements.You may also try re-installing DirectX and/or the latest video card driver. Weet iemand hoe dit komt en als er een oplossing is? Bij voorbaat dank.. Groetjes.. Systeeminfo: Rapport van Stijn's computer Uitgevoerd op 3-8-2010, 11:33:47 Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. - Computermodel: N61Jv - Computernaam: STIJN-PC (in werkgroep WORKGROUP) - Systeemtype: x64 (64-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. - Model: N61Jv - BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. - BIOS Model: BIOS Date: 06/15/09 18:50:05 Ver: 08.00.10, versie 208 - Aansluitingen: J5C1 (Gebruikt), J6C2 (Vrij), J6D2 (Gebruikt), J7C1 (Vrij), J7D2 (Gebruikt), J6C1 (Vrij), J8C1 (Gebruikt), J9C1 (Vrij), JAC1 (Vrij), JBC1 (Vrij) - Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J1A2A (Serieel), J1A2B (Video), J3A2 (Video), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J4A1 (USB), J4A1 (USB), J4A1 (Netwerk), J5A1 (Geen), J8J1 (8251 Compatibel), J7J1 (8251 Compatibel), J6J1 (8251 Compatibel), J1F2 (Geen), J5B1 - PCH JTAG (Geen), J9A1 - TPM/PORT 80 (Geen), J9E4 - HDA 2X8 Header (Geen), J9E7 - HDA 8Pin Header (Geen), J8F1 - HDA HDMI (Geen), J9E3 - Scan Matrix Keyboard (Geen), J8E1 - SPI Program (Geen), J9E5 - LPC Hot Docking (Geen), J9G2 - LPC SIDE BAND (Geen), J8F2 - LPC Slot (Geen), J8H3 - PCH XDP (Geen), J7G1 - SATA Port 2 (8251 Compatibel), J7G2 - SATA Port 1 (8251 Compatibel), J6H1 - SATA Power (Geen), J5J1 - FP Header (Geen), J4H1 - ATX Power (Geen), J1J3 - AVMC (Geen), J1H1 - BATT B (Geen), J1H2 - BATT A (Geen), J2G1 - CPU Fan (Geen), J1D3 - XDP (Geen), J4V1 - Memory Slot 1 (Geen), J4V2 - Memory Slot 2 (Geen), J4C1 - FAN PWR (Geen) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Core i5 CPU M 430 @ 2.27GHz (Quad Core) - Kloksnelheid: 2267MHz - Socket & Cache(s): Socket 989, 256KB L2 Cache, 3072KB L3 Cache Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 3886MB RAM - Type(s): 2048MB RAM (DDR2-1067 PC2-8500 533MHz, SO-DIMM), 2048MB RAM (DDR2-1067 PC2-8500 533MHz, SO-DIMM) Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:) - Grootte: 451,11GB (116,44GB (C:) + 334,67GB (D:) ) - Vrije ruimte: 392,70GB (81,86GB (C:) + 310,84GB (D:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend - Model(len): C: ST9500325AS IDE, E: HL-DT-ST DVDRAM GT30N Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Realtek - Model: Realtek High Definition Audio Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: NVIDIA GeForce GT 325M - Beeldprocessor: GeForce GT 325M (0x0A35) - Geheugengrootte: 1024MB VRAM - Stuurprogramma: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um, versie 8.16.11.8871 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Onbekend - Model: Standaardbeeldscherm - Schermresolutie: 1366x768 (Breedbeeld 16:9 WXGA) - Kleurdiepte: Onbekend - Frequentie: Onbekend Muis ¯¯¯¯ - Fabrikant: Microsoft - Model: HID-muis - Aantal knoppen: 2 - Aansluiting: USB Toetsenbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Keyboard Device Filter - Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) - Functietoetsen: 12 Netwerkkaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model(len): Atheros AR9285 Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3), Atheros AR8131 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20) (Ethernet 802.3), Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter (Ethernet 802.3) - Adressen: IP: 78.21.58.154, MAC: 48:5B:39:04:9E:7F, DHCP: 195.130.137.10 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 11.0 Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium - Versie: 6.1.7600 - Service Pack: Geen ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd doorFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136) http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool Bewerkt: 3 augustus 2010 door 123stijnh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 je laptop is te slecht om het spel te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
123stijnh Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 je laptop is te slecht om het spel te spelen Echt niet hé, alles vereisten komen perfect overeen! En dat kan zeker niet want het is een nieuwe pc, nog geen 1 week oud en dan nog een game pc.. Dus wat jij zegt dat kan voor nog geen 100 jaar Het moet wel aan iets anders liggen. Mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 jaja tuurlijk, ik heb het fout, diegene die iedereen hier loopt te helpen. Maar ff voor de duidelijkheid; Ten eerste; het is geen pc maar een laptop Ten tweede; De 325M is niet goed genoeg voor gta4 Ten derde; als je het zelf beter weet, waarom vraag je het dan op een forum? Ten vierde; installeer DirectX eens en update je drivers Ten vijfde; jij wil hulp, dan moet je ok naar de andere luisteren. Maarja, waarom zou het neit kloppen dan dat je laptop niet voldoet? Je vergeet wel dat laptop hardware slechter is dan gelijknamige pc hardware. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
123stijnh Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 jaja tuurlijk, ik heb het fout, diegene die iedereen hier loopt te helpen. Maar ff voor de duidelijkheid; Ten eerste; het is geen pc maar een laptop Ten tweede; De 325M is niet goed genoeg voor gta4 Ten derde; als je het zelf beter weet, waarom vraag je het dan op een forum? Ten vierde; installeer DirectX eens en update je drivers Ten vijfde; jij wil hulp, dan moet je ok naar de andere luisteren. Maarja, waarom zou het neit kloppen dan dat je laptop niet voldoet? Je vergeet wel dat laptop hardware slechter is dan gelijknamige pc hardware. DirectX is geinstalleert, en me drivers moet ik niet updaten want ik heb me pc zaterdag gekocht! En het kan gwn niet daar aan liggen want het is een speciale game pc (laptop). Ik heb al via de site: www.canyourunit.com gekeken en me pc kan hem zeker draaien, maar toch doet ie het niet. :S En trouwens, tegenwoordig speelt het helemaal geen rol meer als het een pc of laptop is, dat is juist het zelfde. Dus, aan wat ligt het wel? Mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
123stijnh Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg Klik hier om te kijken of je gta aankan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
123stijnh Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg Klik hier om te kijken of je gta aankan Dank U, maar gelijk eerder gezegd heb ik dit al gedaan en zegt hij dat ik GTA zeker kan draaien! Zonder problemen, maar toch gaat ie nie! :S Nog oplossingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg Klik hier om te kijken of je gta aankan Goed idee: Mensen op het verkeerde pad brengen. Die site praat poep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
123stijnh Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg Klik hier om te kijken of je gta aankan Goed idee: Mensen op het verkeerde pad brengen. Die site praat poep. Die site werd mij aangeraden in een Gamewinkel :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg Klik hier om te kijken of je gta aankan Goed idee: Mensen op het verkeerde pad brengen. Die site praat poep. Wat jij praat is poep wat klopt er niet aan een site die kijkt of je een spel aankan of niet :S. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
123stijnh Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Doe niet zo eigenwijs zeg de foutmelding geeft het toch aan dat hij het niet doet. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg én waarom zou het dan niet kloppen volgens U? Klik hier om te kijken of je gta aankan Goed idee: Mensen op het verkeerde pad brengen. Die site praat poep. Wat jij praat is poep wat klopt er niet aan een site die kijkt of je een spel aankan of niet :S. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 DirectX is geinstalleert, en me drivers moet ik niet updaten want ik heb me pc zaterdag gekocht! En het kan gwn niet daar aan liggen want het is een speciale game pc (laptop). Ik heb al via de site: www.canyourunit.com gekeken en me pc kan hem zeker draaien, maar toch doet ie het niet. :S En trouwens, tegenwoordig speelt het helemaal geen rol meer als het een pc of laptop is, dat is juist het zelfde. Dus, aan wat ligt het wel? Mvg Aan het feit dat het een laptop is en niet aan de eisen voldoet, nogmaals. Als er geen verschil zu zitten tussen laptop hardware en desktop hardware, waarom maken ze desktop hardware in grote kasten? Je hebt geen eens hersens nodig om zoiets te bedenken. Ja dat zeg ik niet.. Maar het kan niet dat dat hij het beter weet dan eender welke profesional of testsite, het kan niet anders dan dat het aan iets anders ligt!? :S Dus, kan iemand mij wel helpen? Mvg Ja, dat heb ik al geprobeert maar je luistert niet, is jou probleem Die site werd mij aangeraden in een Gamewinkel :S Nou wil niet veel zeggne hoor maar verkopers kunnen maar 1 ding, verkopen en weten er verder niks van af. Wat jij praat is poep wat klopt er niet aan een site die kijkt of je een spel aankan of niet :S. Ow, sinds wanneer is een 8100 beter dan een 7900 dan? dat is 1 van de voorbeelden die aangeeft waarom die site onbetrouwbaar is. @TSer; Gebruik eens Flitskikkers Infotool, die heeft een programma waarmee je kunt testen of je laptop aan eisen voldoet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben-LWD Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) hebj laatste directx en video kaart drivers? edit: zie datj directx 11 hebt drivers week niet en alsk jou was je ip ff hiden hoeven andere niet te weten Bewerkt: 2 augustus 2010 door Ruben-LWD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.