Jump to content

FATAL ERROR bij GTA EFLC


123stijnh

Recommended Posts

Beste Topicstarter,

Welkom op het forum, ten eerste. ^_^

Ten tweede, de forummers hier maken vaak gebruik van de Flitskikker Infotool voor dit soort vraagstukken. Het voordeel hieraan is, dat deze tool is gericht op forumgebruik, dus wanneer er wellicht iets aan je specs tekort schiet, je gemakkelijk de BBcode uit de tool kan halen om op het forum te posten.

Verder wordt de tool continue bijgewerkt door de maker ervan, waardoor je altijd bij blijft om hem te gebruiken voor de nieuwste games. De tool is behoorlijk accuraat, in tegenstelling tot welke-site-dan-ook die beweert een sluitend testsysteem te hebben voor dit soort zaken. Zelfs de bekendste, canyourunit.com, zit er regelmatig naast.

Probeer de tool eens, en post dan hier wat de tool aangeeft. Dan zijn we ook in staat om wat gerichter hulp te bieden. :tu:

[table=header]EDIT @ 123stijnh en dji-unit hieronder[/table]Ik zie nu dat je de tool al hebt gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

je laptop is te slecht om het spel te spelen
Echt niet hé, alles vereisten komen perfect overeen! En dat kan zeker niet want het is een nieuwe pc, nog geen 1 week oud en dan nog een game pc.. Dus wat jij zegt dat kan voor nog geen 100 jaar :D

Het moet wel aan iets anders liggen.

Tenzij je ergens bij de installatie enorm de fout in bent gegaan, is je gewoon een enorm oor aangenaaid door de verkoper. Ik adviseer je dan ook om terug te gaan naar de winkel waar je je laptop hebt gekocht, GTA EfLC mee te nemen en te vragen naar de verkoper die je de laptop heeft verkocht onder de noemer "game pc".

Je moet hem maar eens de vraag stellen hoe het kan dat een game pc gekocht in 2010 een game uit 2009 niet kan draaien.. Je bent volgens mij enorm in de zeik genomen door de winkel, al zeg ik het niet graag. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, excuses voor mijn botheid tegenover je.

Maar zoals Jacky al zei, je bent behoorlijk de oor aan genaaid, Verkopers heten ook neit voor nies zo, ze proberen een product te verkopen, en zullen daar ook alles aan doen om het product te kopen, naar hen luisteren is dus ook niet verstandig.

Ik zelf raad altijd aan om voor aanschaf van het product je eerst bij anderen, zoals hier te laten adviseren, dat voorkomt dat je door de verkopers genaait word.

Maar nu even over de laptop zelf, laptop hardware is op 2 dingen gebouwt, namelijk zo min mogelijk warmte genereren en zo min mogelijk stroom verbruiken, door deze 2 dingen kunnen laptop hardware minder prestaties leveren dan gelijknamige desktop hardware. In een desktop kast is bijvoorbeeld meer ruimte voor de koeling, kortom warmte generatie is geen probleem, ook is er meer ruimte voor de voeding, die meer voltage kan/moet leveren. Kortom omdat de desktop hardware deze 2 beperkingen niet heeft kan het veel betere prestaties leveren. Ik hoop dat het een beetje opgeheldert is.

De grafische kaart trouwens is echt slecht, al doet de benaming niet zo lijken, de kaarten tot de GT3 serie zijn meerdere malen hernoemt. Zo is de GT230 een hernoeming van de 9500GT, die op zijn beurt een hernaming was van de 8600GT, en zo is het ook met jou grafische kaart, omdat het een laptop kaart is(herkenbaar aan de M) zijn de prestaties stukken minder dan gelijke desktopvarianten, en een GT325(voor zover die voor de desktop bestaat) is al vele malen hernoemt, en voldoet dus eigenlijk niet aan de eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, excuses voor mijn botheid tegenover je.

Maar zoals Jacky al zei, je bent behoorlijk de oor aan genaaid, Verkopers heten ook neit voor nies zo, ze proberen een product te verkopen, en zullen daar ook alles aan doen om het product te kopen, naar hen luisteren is dus ook niet verstandig.

Ik zelf raad altijd aan om voor aanschaf van het product je eerst bij anderen, zoals hier te laten adviseren, dat voorkomt dat je door de verkopers genaait word.

Maar nu even over de laptop zelf, laptop hardware is op 2 dingen gebouwt, namelijk zo min mogelijk warmte genereren en zo min mogelijk stroom verbruiken, door deze 2 dingen kunnen laptop hardware minder prestaties leveren dan gelijknamige desktop hardware. In een desktop kast is bijvoorbeeld meer ruimte voor de koeling, kortom warmte generatie is geen probleem, ook is er meer ruimte voor de voeding, die meer voltage kan/moet leveren. Kortom omdat de desktop hardware deze 2 beperkingen niet heeft kan het veel betere prestaties leveren. Ik hoop dat het een beetje opgeheldert is.

De grafische kaart trouwens is echt slecht, al doet de benaming niet zo lijken, de kaarten tot de GT3 serie zijn meerdere malen hernoemt. Zo is de GT230 een hernoeming van de 9500GT, die op zijn beurt een hernaming was van de 8600GT, en zo is het ook met jou grafische kaart, omdat het een laptop kaart is(herkenbaar aan de M) zijn de prestaties stukken minder dan gelijke desktopvarianten, en een GT325(voor zover die voor de desktop bestaat) is al vele malen hernoemt, en voldoet dus eigenlijk niet aan de eisen.

Ok. Bedankt voor de informatie, maar misschien kan me pc dan dat spel niet draaien, maar voor de rest voor gewoon spelletjes o.a. is deze pc dan wel goed? Want ik wil niet dat ik al dat geld voor niets uitgegeven heb hé! Ik wil met een goed gevoel op me pc werken hé :O

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, excuses voor mijn botheid tegenover je.

Maar zoals Jacky al zei, je bent behoorlijk de oor aan genaaid, Verkopers heten ook neit voor nies zo, ze proberen een product te verkopen, en zullen daar ook alles aan doen om het product te kopen, naar hen luisteren is dus ook niet verstandig.

Ik zelf raad altijd aan om voor aanschaf van het product je eerst bij anderen, zoals hier te laten adviseren, dat voorkomt dat je door de verkopers genaait word.

Maar nu even over de laptop zelf, laptop hardware is op 2 dingen gebouwt, namelijk zo min mogelijk warmte genereren en zo min mogelijk stroom verbruiken, door deze 2 dingen kunnen laptop hardware minder prestaties leveren dan gelijknamige desktop hardware. In een desktop kast is bijvoorbeeld meer ruimte voor de koeling, kortom warmte generatie is geen probleem, ook is er meer ruimte voor de voeding, die meer voltage kan/moet leveren. Kortom omdat de desktop hardware deze 2 beperkingen niet heeft kan het veel betere prestaties leveren. Ik hoop dat het een beetje opgeheldert is.

De grafische kaart trouwens is echt slecht, al doet de benaming niet zo lijken, de kaarten tot de GT3 serie zijn meerdere malen hernoemt. Zo is de GT230 een hernoeming van de 9500GT, die op zijn beurt een hernaming was van de 8600GT, en zo is het ook met jou grafische kaart, omdat het een laptop kaart is(herkenbaar aan de M) zijn de prestaties stukken minder dan gelijke desktopvarianten, en een GT325(voor zover die voor de desktop bestaat) is al vele malen hernoemt, en voldoet dus eigenlijk niet aan de eisen.

Je hebt gelijk dat mijn pc dat spel niet aankan! (zie foto) http://i27.tinypic.com/1or6u8.png

Maar is mijn pc eigenlijk wel goed, voor normale spelletjes etc., Ik wil toch met een goed gevoel op me laptop werken!?

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

nou dat goeie gevoel kan je wel vergeten, je hebt in fiete dubbel zijn waarde betaalt. Voor dat geld kunnen we in het hardware fora een desktop pc voor je smaenstellen die zonder moeite spellen op high kan draaien, met dit is de meeste gewoon low of kan de laptop hem niet draaien, sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

nou dat goeie gevoel kan je wel vergeten, je hebt in fiete dubbel zijn waarde betaalt. Voor dat geld kunnen we in het hardware fora een desktop pc voor je smaenstellen die zonder moeite spellen op high kan draaien, met dit is de meeste gewoon low of kan de laptop hem niet draaien, sorry.

Maar voor de rest is de pc toch super, want voor al mijn andere spelen en nog veel meer andere dingen werkt hij vlotjes gelijk zot..

Dus, is het niet alleen de videokaart die wat minder is?

Want 'Asus' is een zeer goed merk, en die leggen me er niet zomaar op. Dat weet ik wel 100% zeker! EN nu weet ik ook hoeveel ik voor de laptop zelf betaald heb en dat is zo'n 800 à 900 euro (dichter bij de 900)..

Sowiezo al bedankt voor de informatie.

M.v.g.

Stijn

Link to comment
Delen op andere websites

En ten tweede, als je fatsoenlijk wil gamen; koop alsjeblieft een desktop en blijf niet hangen bij een laptop voor het geld waarvoor je een betere desktop kan kopen. En zoiezo, laptophardware is nou eenmaal niet te vergelijken met desktophardware. Laptophardware is "mobile", wat onderandere inhoud dat hardware minder stroom gebruikt. Een laptop is bedoeld voor dagelijks werk in Office en misschien een ouder spel zoals San Andreas. Laptops zijn draagbare computers, niet draagbare hardcoregaming-pc's.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

En ten tweede, als je fatsoenlijk wil gamen; koop alsjeblieft een desktop en blijf niet hangen bij een laptop voor het geld waarvoor je een betere desktop kan kopen. En zoiezo, laptophardware is nou eenmaal niet te vergelijken met desktophardware. Laptophardware is "mobile", wat onderandere inhoud dat hardware minder stroom gebruikt. Een laptop is bedoeld voor dagelijks werk in Office en misschien een ouder spel zoals San Andreas. Laptops zijn draagbare computers, niet draagbare hardcoregaming-pc's.

Ok dankje voor de info ;)

Maar is deze laptop een goede laptop voor als laptop te zijn??

Gr.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...