PrioX Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Hallo Ik zou graag IV opnieuw willen uitspelen. Nu is mijn vraag; als je een newgame start gaan dan al je savegames van IV weg of alleen de savegame waar je in aan het spelen bent? Ik wil dit namelijk weten omdat ik hem pas voor 100% heb uitgespeeld en dat zou ik niet allemaal kwijt willen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Je kan een nieuwe Savegame aanmaken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Dus er gaat dan niks gebeuren met mijn andere savegames? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Je kan volgens mij 12 Savegames aanmaken. Dus je kan genoeg Savegames aanmaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Bedankt voor de hulp! Ik wou het even weten omdat ik dacht dat hij misschien mijn ander avegames zou verwijderen.. niet dus. Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Houd alleen wel rekening met het auto-save slot! Verder hoeft je inderdaad niet bang te zijn voor de handmatige save slots, daar gebeurt niets mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.