preshantram Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Hoe kan ik een werkende Spikestrip maken/downloaden. Degene die ik nu heb buggt (banden gaan helaas niet lek) Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Kan je op het SA-MP forum wel vinden. Er is eén die werkt met (onzichtbare) pickups en een aantal met OnPlayerUpdate. Ik heb er zelf een gemaakt voor mijn nieuwe server, maar die blijft exclusief en closed source, helaas. Reageren
preshantram Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Kan je op het SA-MP forum wel vinden. Er is eén die werkt met (onzichtbare) pickups en een aantal met OnPlayerUpdate. Ik heb er zelf een gemaakt voor mijn nieuwe server, maar die blijft exclusief en closed source, helaas. Helaas is dus die ik nu heb de enige volgens mij die op Sa-mp forum staat Reageren
ted80 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=137658&highlight=spike+strip misschien kan dit je helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.