IronBullet Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik heb laatst alles gewonnen voor de AWP trophy, maar ik krijg m gewoon niet, ik heb alles nagelopen bij het score bord en ik heb alles gewonnen maar geen trophy! WTF En op Social Club kan ik niet eens kijken, dan staat er You cannot view this content bij RDR - BOGT - TLAD - GTAIV en bij MCLA kan ik het gewoon zien, zou dat komen omdat ik minderjarig ben? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik heb laatst alles gewonnen voor de AWP trophy, maar ik krijg m gewoon niet, ik heb alles nagelopen bij het score bord en ik heb alles gewonnen maar geen trophy! WTF En op Social Club kan ik niet eens kijken, dan staat er You cannot view this content bij RDR - BOGT - TLAD - GTAIV en bij MCLA kan ik het gewoon zien, zou dat komen omdat ik minderjarig ben? misschien heb je hem als is een keer eerder gehaald? Reageren
IronBullet Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 hoezo eerder gehad? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 hoezo eerder gehad? dat je de trophy al eerder heb gehaald toen je hetzelfde deed. Reageren
IronBullet Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Nee ik heb geen trophy gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.