Kloep Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Type: Banner Stijl: Mag je zelf bepalen. Grootte: Max 500X200 Voorbeeld: - Tekst: 'Graphics Blog' Rand: Indien het past wel. Kleuren: - Render (optioneel): Nee Extra (optioneel): Het is dus voor als banner boven de items in de nieuwe Graphics Blog. Zelf heb ik ook al wat geprobeerd, maar ik wilde ook even weten of jullie nog wat moois kunnen maken. Aan het einde zou ik graag de PSD ontvangen, zodat ik zelf de tekst kan aanpassen. Alvast bedankt!
Royboow Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) ik probeer ook wel wat Bewerkt: 3 augustus 2010 door Royboow
GwnHugo Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 (bewerkt) [img=http://img341.imageshack.us/img341/7982/gbl03.png] Psd [img=http://img826.imageshack.us/img826/3941/gbl06.png] Psd Bewerkt: 3 augustus 2010 door GwnHugo
Kloep Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Royboow, dat is helaas niet echt wat ik zoek. Toch bedankt voor je poging! GwnHugo, dat ziet er leuk uit. Dat kwastje is een leuke toevoeging, alleen de kleuren ogen wat saai. Zou je misschien wat verschillende kleuren kunnen gebruiken? Oranje zou bijvoorbeeld mooi bij de skin passen.
Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ook maar eens wat geprobeerd. PSD
Royboow Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Hugo, misschien kan je op het plaatje waar alles oranje is, proberen om het verf op de kwast wat te veranderen, ik vind het persoonlijk wat te eentonig, en je drupjes vallen ook niet zo goed op (drupjes die van de kwast vallen) zou leuk zijn als die wat meer opvielen, @ Kloep, nu ik er meer naar kijk vind ik hem ook niks meer
.Wacko Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Hugo, misschien kan je op het plaatje waar alles oranje is, proberen om het verf op de kwast wat te veranderen, ik vind het persoonlijk wat te eentonig, en je drupjes vallen ook niet zo goed op (drupjes die van de kwast vallen) zou leuk zijn als die wat meer opvielen, @ Kloep, nu ik er meer naar kijk vind ik hem ook niks meer Je doet bijna of die van jezelf beter is dan die van Hugo..
Kloep Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Dit topic is niet voor om onzinnige berichten te plaatsen, .Wacko. GwnHugo, Er zijn nog een paar kleine dingen die ik wil wijzigen. Indien jij het goed vind, zou ik deze zelf willen wijzigen. Zou ik de PSD van je mogen van onderstaande: Alvast heel erg bedankt voor je banner!
GwnHugo Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 (bewerkt) Klik! Edit:Bij mij staat er op een of andere manier dat het bestand tijdelijk niet beschikbaar is. Ik hoop dat jij dat niet hebt? Bewerkt: 3 augustus 2010 door GwnHugo
.Wacko Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Klik! Edit:Bij mij staat er op een of andere manier dat het bestand tijdelijk niet beschikbaar is. Ik hoop dat jij dat niet hebt? Staat er bij mij ook.
Kloep Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik had het wel, maar inmiddels niet meer. Ik weet niet wat het is.
Anoukk Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 (bewerkt) Klik! Edit:Bij mij staat er op een of andere manier dat het bestand tijdelijk niet beschikbaar is. Ik hoop dat jij dat niet hebt? Staat er bij mij ook. Owned, shit :$ edit: woopsè uw post stond er nog niet toen ik las Bewerkt: 3 augustus 2010 door Anoukk
Isic Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 De download is weer online hoor. Dus kloep je kan downloaden.
Kloep Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Zoals ik al zei, ik heb die melding ook gehad maar inmiddels niet meer.
Recommended Posts