TomHagen Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Onderwerp: Films? Of iets anders. Soort design: Signature Size design: Maakt niet uit Render: Maakt niet uit Animatie: Nee Premade: Maakt niet uit Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk natuurlijk, maar maakt eigenlijk ook niet uit. Opmerking: Als je nog een sig over hebt, schroom je niet en gooi em in de battle!
DaddyPimp Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Dingetje wat ik nog had liggen! Succes! ^^ Bewerkt: 4 augustus 2010 door DaddyPimp
TomHagen Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Oke hier gaan we. DaddyPimp: TomHagen:
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Mijn stem gaat naar Daddypimp. Redelijk basic sig, maar de indeling en het sfeertje doen het 'm. Verder heb ik er niet echt iets op aan te merken, al met al een prima signature. Ik vind de keus om drie karakters in een signature te plaatsen iets minder geslaagd, TomHagen. De kleuren mixen niet echt en het oogt daarom niet als een mooi smooth geheel. Het is ook niet echt mijn smaak moet ik zeggen, helaas. Succes verder!
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Allebei vind ik het erg mooie signatures, maar die van DaddyPimp vind ik toch wel mooier. De sfeer daarvan is beter en het is meer 1 geheel dan die van Tomhagen. Het loopt wel goed in elkaar over, maar toch weet je niet echt waar je nou moet kijken. Dus ik stem op DaddyPimp.
SNIPER44 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Alle twee mooi signatures natuurlijk maar mijn keuze gaat uit naar Daddypimp. Zijn Sig lijkt eentonig maar straalt gromme sfeer uit. En alles is ook mooi in kleurverhouding. Alles past mooi bij elkaar en ook de tekst is er goed in verwerkt, niet te opvallend maar je kunt het nog steeds zien. Die van TomHagen vind ik iets minder door de kleurenmix die gebruikt werd. Opzig natuurlijk geen slechte signature maar het nogal felle resultaat oogt vele minder.
.Levi. Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Battle afgelopen, winnaar DaddyPimp, plus 1 punt voor jou. Helaas heeft TomHagen verloren en verliest daarmee min 1 punt in de ranking. Ranking updated & Topic closed.
Recommended Posts