Jump to content

veel problemen met gta san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik wou wat vragen ik heb gta san andreas ooit gedownload gehad maar hij begon raar te doen dus heb ik het spel gekocht als ik gta san andreas wil openen zonder uitvoeren als administrator doet hij het neit als ik dan een nieuw spel start of een spel laat zegt hij kan gta_sa niet laden dat is best wel kut want nou kan ik geen mods het andere probleem is dat als ik samp gebruik om online te spelen als ik dan een server opstart krijg ik eerst twee van die witte schermen en dan start hij gewoon het spel op dat had ik eerst niet wat moet ik doen plz help me

Geplaatst:

Hallo ik wou wat vragen ik heb gta san andreas ooit gedownload gehad maar hij begon raar te doen dus heb ik het spel gekocht als ik gta san andreas wil openen zonder uitvoeren als administrator doet hij het neit als ik dan een nieuw spel start of een spel laat zegt hij kan gta_sa niet laden dat is best wel kut want nou kan ik geen mods het andere probleem is dat als ik samp gebruik om online te spelen als ik dan een server opstart krijg ik eerst twee van die witte schermen en dan start hij gewoon het spel op dat had ik eerst niet wat moet ik doen plz help me

Dat je SA bij Vista/Windows 7? moet openen als administrator heb ik hier wel eens gelezen, misschien is dat normaal? Anders kan je kijken of je het niet standaard als admin kan laten opstarten.

Heb je de game wel gedowngrade? Als je GTA SA niet zo lang geleden gekocht hebt, dan is je SA versie 2. Deze versie kan niet gemod worden. Dit zou dan de oorzaak zijn dat SA-MP niet naar behoren werkt en je SA crasht als je mods hebt geïnstalleerd. Deze downgrader brengt je SA naar versie 1, die je wel kan modden.

Geplaatst:

hij doet het niet en ik heb geen mods geinstaleert maar als je hem als admin runt kun je de mods niet zien maar het help niet voor dat gta_sa niet werkt dat sluit hij gewoon af maar samp doet het wel weer

• 4 weken later...
Geplaatst:

hij doet het niet en ik heb geen mods geinstaleert maar als je hem als admin runt kun je de mods niet zien maar het help niet voor dat gta_sa niet werkt dat sluit hij gewoon af maar samp doet het wel weer

hallo goldboy, het beste is even te controleren als jij aan de systeem eisen voldoet doe dit altijd voordat je een spel koopt

ga naar de volgende link selecteer spel laat de website jouw systeem controleren naderhand krijg je dan te zien is videokaart in orde? ja of nee e.t.c is je processor goed ja, middel, nee

http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/

mvg: ramakers

Geplaatst:

maakt niks meer uit ik bedenkt dat eerst ook wel maar hij doet het al ik had het al gepost maar ik zie het niet meer je gebruikt gewoon revo unistaller het staat op youtube

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...