Jump to content

Xbox 360 beeld probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een raar probleem:

als ik de Xbox start doet alles het gewoon nog normaal.

maar na een tijdje (half uurtje ofzo) geeft mijn TV aan "geen signaal" en wordt het beeld gewoon weer zwart. het is niet elke keer maar wel vaak.

dus dan doe ik mijjn Xbox uit en doe ik hem weer aan, geeft ie weer geen signaal. hoe kan ik dit verhelpen?. ik heb de nieuwste versie voor de Xbox slim

ik heb wel al mijn HDMI kabel erin en eruit gedaan maar dat werkt niet

ik heb ook gwn de HD component erin gedaan maar dat werkt ook niet

alleen de rood-wit-geel kabel doet het (die ik bij de xbox arcade kreeg)

Bewerkt: door lennart1995
Geplaatst:

Als je de kabel hebt waar je HDMI en je gewone analoge signalen aanzitten, moet je die even volgen naar je Xbox. Daar zit een plug, daar bovenop zit een schakelaartje waar je kunt switchen naar TV of HD tv. Probeer dat eens, en anders eventjes de gaatjes en de pinnetjes voorzien van een schoonmaakbeurt. Er wil nog al eens stof tussen gaan zitten :) .

Geplaatst:

Als je de kabel hebt waar je HDMI en je gewone analoge signalen aanzitten, moet je die even volgen naar je Xbox. Daar zit een plug, daar bovenop zit een schakelaartje waar je kunt switchen naar TV of HD tv. Probeer dat eens, en anders eventjes de gaatjes en de pinnetjes voorzien van een schoonmaakbeurt. Er wil nog al eens stof tussen gaan zitten :) .

het is al gelukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...