Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb TXD Workshop 3.4 BETA gedownload en ik heb een aantal texturen veranderd en dan save ik die texturen maar als ik dan gta-sa ga spelen dan is er niks veranderd, zou er iemand mij uit willen leggen hoe je TXD Workshop 3.4 BETA moet gebruiken.

Geplaatst:
ik heb TXD Workshop 3.4 BETA gedownload en ik heb een aantal texturen veranderd en dan save ik die texturen maar als ik dan gta-sa ga spelen dan is er niks veranderd, zou er iemand mij uit willen leggen hoe je TXD Workshop 3.4 BETA moet gebruiken.

In SA zitten duidenden textures die ook voor duizende stukken bestemt zijn, op het moment dat jij op save drukt, en je alles goed hebt gedaan, verandert er 1 texture, maar je weet niet waar die verandering zich plaatsvind.

Geplaatst:

oke ik heb de texture van een hotel veranderd en het is gelukt alleen het logo van DS (didier sags, of zoiets) krijg ik niet veranderd.

Geplaatst:

Tja, dan moe je nog eens goed controleren of de texture wel juist is, en je moe ook textures nemen waarvan de veranderingen goed zijn te zien, dus een groot iets

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...