conquer Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 ik heb TXD Workshop 3.4 BETA gedownload en ik heb een aantal texturen veranderd en dan save ik die texturen maar als ik dan gta-sa ga spelen dan is er niks veranderd, zou er iemand mij uit willen leggen hoe je TXD Workshop 3.4 BETA moet gebruiken. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 ik heb TXD Workshop 3.4 BETA gedownload en ik heb een aantal texturen veranderd en dan save ik die texturen maar als ik dan gta-sa ga spelen dan is er niks veranderd, zou er iemand mij uit willen leggen hoe je TXD Workshop 3.4 BETA moet gebruiken. In SA zitten duidenden textures die ook voor duizende stukken bestemt zijn, op het moment dat jij op save drukt, en je alles goed hebt gedaan, verandert er 1 texture, maar je weet niet waar die verandering zich plaatsvind. Reageren
conquer Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 oke ik heb de texture van een hotel veranderd en het is gelukt alleen het logo van DS (didier sags, of zoiets) krijg ik niet veranderd. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Tja, dan moe je nog eens goed controleren of de texture wel juist is, en je moe ook textures nemen waarvan de veranderingen goed zijn te zien, dus een groot iets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.