liberylord Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Hey hallo ik probeer de fly the co-op tropy/achievement te krijgen. Ik zat een beetje info op te zoeken over de tropy/achievementen ik zag dat iemand zei dat je de tijden moet verbeteren in 1 game sessie. Ik was even van de wereld maar niks bevestigd dit echt. Dus moet het in 1 sessie? Zo nee ik zoek iemand die me kan helpen met deal breaker, zo ja ik zoek iemand die me met alles kan helpen. Reageer of stuur me een bericht als je wilt en kan helpen. Alvast bedankt. PS: sorry dat ik het hier plaats maar ik vond geen andere forum en ik wist niet of ik het hier wel kon plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Kortweg: Nee, het hoeft niet in 1 keer. Je systeem "onthoudt" welke resultaten je hebt geboekt. Anders zou je voor "Top de midnight club" minimaal 20 races achter elkaar moeten spelen èn winnen, om over "Auf wiedersehen Petrovic" nog maar te zwijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Kortweg: Nee, het hoeft niet in 1 keer. Je systeem "onthoudt" welke resultaten je hebt geboekt. Anders zou je voor "Top de midnight club" minimaal 20 races achter elkaar moeten spelen èn winnen, om over "Auf wiedersehen Petrovic" nog maar te zwijgen... DANK U!!! Echt bedankt om dit te zeggen. Zou iemand mij dan willen helpen om deal breaker te halen AUB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Daar kan ik je weer niet mee helpen, ik speel XBOX 360... Maar ga eens kijken bij LibertyKillerZ, daar heeft een deel van de forumleden met PS3 zich verzameld. Als je daar lid wordt, wil iemand van hen je vast wel helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik wil wel helpen voeg toe soulreaver77 op psn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik wil wel helpen voeg toe soulreaver77 op psn . Ok zal ik doen. mijn PSN is vdbponnet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Net Hangman Noose in 2:25 gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Hey hallo ik plaats nog een berticht omdat met degene die me zou helpen kon geen verbinding met me maken door een verschillende lan verbinding dus ik zoek iemand die me kan helpen. Hier is een video met de perfecte mannier om de tijd de halen: OK alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Net Hangman Noose in 2:25 gedaan . Ik in 2:28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Net Hangman Noose in 2:25 gedaan . Ik in 2:28 Ik kon sneller alleen landen met helikopter is beetje moeilijk sorry nog van gister . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Net Hangman Noose in 2:25 gedaan . Ik in 2:28 Ik kon sneller alleen landen met helikopter is beetje moeilijk sorry nog van gister . Vergeven en vergeten, je kon er toch niks aan doen. Ik zoek wel nog iemand die me kan helpen. Bewerkt: 4 augustus 2010 door liberylord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Iedereen die wou helpen: laat maar ik hep de trophy al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.