Jump to content

wu zi mu

Recommended Posts

Geplaatst:

heb nu geprobeerd met de auto van die meid en ofroad banden maar werd nog 3e

probeer het straks nog wel eens moet nu gaan

Geplaatst:

Zoals op WikiGTA al staat de Buffalo of een Ranger gebruiken, ik heb met beide voertuigen de race wel eens gehaald. Haast je vooral niet: het is veel belangrijker om netjes te rijden dan om snel te rijden, ik heb eigenlijk nooit problemen met de snelheid gehad. Maar deze missie en Farewell, my Love heb ik ook heel vaak problemen mee. Gewoon blijven proberen tot het lukt :) Het is vervelend, maar dat is de enige oplossing eigenlijk.

Geplaatst:

Eigenlijk zijn er vrij weinig tips te geven voor deze missie. Sowieso zou ik kiezen voor de Buffalo, en niet de Rancher. De Buffalo is sneller en kan je bij het huis van Catalina vinden (dus hoef je niet te zoeken). Al hebben ze beiden een goede wegligging. Als je cheats gebruikt, omdat je ten einde raad bent, kan je altijd de cheat gebruiken dat auto's wegvliegen (TSCHITTYCHITTYBANGBANG). Zorg dat je zelf niet gaat vliegen, en je hebt alle tijd om het uit te rijden. Als je ondersteboven dreigt te raken, herhaaldelijk op peiltjes links en rechts blijven drukken, regelmatig komt hij dan weer op zijn wielen terecht. Daarnaast, zoals RocketShooter al zei, kan je beter goed rijden dan snel. De tegenstanders zijn niet heel snel, maar het is gelijk afgelopen als je bijvoorbeeld in het water valt. Vooral snelheid maken op de rechte stukken, en gewoon remmen bij de bochten. Het lukt vanzelf! :)

Ik zou je auto ook niet tunen, dat is ook helemaal nergens voor nodig. Als je hem nitro geeft, dan wordt de wegligging alleen maar slechter en ga je ook meer slippen.

Je kunt altijd nog een savegame aanvragen op dit forum, mits je het spel op de pc hebt natuurlijk.

Geplaatst:

Neem de auto van cattalina, de buffalo. Deze is goed in off road.

Je kan ook de wegen uit de missie in je vrije tijd spelen.

Zo oefen je een beetje met het rijden. tip: Rij niet al te overdreven.

Als je nog meer hulp wilt: wikigta - WU ZI MU

Ik vond de missie zelf ook een hel. Maar na een tijdje oefenen kom je er wel.

• 1 maand later...
Geplaatst:

wat ik meestal doe bij missies als deze, is in het begin een redelijke voorsprong nemen, dus een beetje het gas ingedrukt houden, en als je eenmaal die lekkere voorsprong hebt, doe je gewoon lekker rustig aan. Goed op de weg letten, en eventueel de radar, voor "onzichtbare" scherpe bochten en/of slootjes.

>>> Door VWO-er: Goed om te zien dat je helpt, maar volgende keer graag even op de datum van een topic letten ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...