koninglol Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 ik was laatst vice city stories aan het spelen en reed met een scooter rond bij het vliegveld en ik zag een garage. ik reed naar die garage toe en zag en map van vice city meet een punt erop. is deze map nodig voor een latere missie of race? alfast bedankt!
Rinaldootje Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Je hebt daar eerder ook al een topic over geopend en daar is dit antwoord uitgekomen. Ja nu weet ik wat je bedoelt ^^ Jij bedoelt de kaarten van de Turismo (races) Die twee kaarten zijn Hier te vinden. Na de missie When funday comes kan je bij deze kaarten een Race selecteren en rijden. Ze geven niet aan waar je bent.
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Volgende keer even goed kijken of je op wel op "Nieuw bericht plaatsen" klikt, en niet op "Nieuw onderwerp starten". Dat heb je denk ik deze keer gedaan. Niet erg, maar gelieve de volgende keer wat beter op te letten. Verder gaan in het andere topic svp: http://www.gtaforum.nl/topic/108547-geheimen-maps-in-vice-city-stories/ Closed.
Recommended Posts