D13 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Weet iemand dat ?? ik kom niet verder bij de vliegschool. mijn vliegtuig stort altijd neer. alvast bedankt d13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Staat bij de controls ofzo hoor.. Bij mij is het Numpad 6 omhoog en Numpad 9 omlaag. Je kan het gewoon zelf instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 kijk hier misschien eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 s = vooruit w = 8eruit pijltje omhoog = omhoog pijltje omlaag = naar beneden pijltje links = naar links pijltje rechts = naar rechts q = naar links draaien e = naar rechts draaien control links = schieten control rechts = rakketten werpen zo werkt het bij mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.