Jump to content

nieuw pc

gta0mensendood0knaller

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik zoek nog steede seen nieuwe pc om gta iv op high te kunnen spelen en mw2 bbc2 maar heb nog niks goeds samen kunnenstellen maar mijn budget is 1150 inclusief win 7 ultimate 64 bit en boxen

dat was alles hopelijk kunnen jullie iets samenstellen

Geplaatst:

Zijn de hoofdletters punten en komma's op? Hier heb je er een paar: ........,,,,,,,,, H G T A I V M W B B C W U D.

Also, lees dit eens door: Het "Ik wil een nieuwe computer" topic.

en gebruik dan dit lijstje:

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Geplaatst:

Budget: 1150 euro

Doel: gtaiv en mw2 op high spelen

Desktop of laptop: desktop

Merk pc of samengesteld: samengesteld

Benodigde randapparatuur: boxen

Besturingssysteem: windows 7 ultimate 64 bit

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: niets

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Ati en Intel

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door Alternate of Azerty

Extra koeling (voor overklokken)?:ja is wel handig

hopelijk kunnen jullie iets moois samenstellen

Geplaatst: (bewerkt)

hoi,

Na lang proberen om onder je prijs te blijven is het gelukt op een pc samentestellen die zeker gta IV en MW2 moet aan kan.

Je hebt nog 26,30 Euro over...

link: >KLIK<

MVG,

woody

Bewerkt: door woody268

hoi,

Na lang proberen om onder je prijs te blijven is het gelukt op een pc samentestellen die zeker gta IV en MW2 moet aan kan.

Je hebt nog 26,30 Euro over...

link: >KLIK<

MVG,

woody

Gast. 1 woord: what the fuck. 8GB intern geheugen? Om te gamen? Geef dat geld dan uit aan een betere processor, bijvoorbeeld een i7 860. En wat is dat voor gruwelijke voeding? En wat voor slechte videokaart heb je er in gedaan? En waarom zo'n goedkope, lelijke kast? En waarom Trust speakers? Heb je die ooit wel eens gehoord?

Als je geen verstand hebt van het samenstellen van een fatsoenlijke computer, doe het dan gewoon niet. Dit gaat GTA IV niet fatsoenlijke draaien voor dat geld.

Geef mij 5 minuten om hier wat fatsoenlijks van te maken. =1&product[226358]=1&product[267878]=1&product[84029]=1&product[285082]=1&product[257993]=1&product[245679]=1&product[7517]=2&product[231421]=1"]Dit dus. Ik zou Windows gewoon 'ergens' vandaan halen, dat is echt geen 180 euro waard.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

hoer dacht je trouwens je pc willen besturen? Je hebt geen toetsenbord en muis nodig, maar je gaat de huidige neit behouden, zelfde voor het beeldscherm.

Geplaatst:

@ Galiorix Ik zie dat je 2 keer de Azerty montage volledig syateem hebt geselcteerd.

dus de E45.00 hou je nog over, daarvoor moet je nog een DVD brander/speler en een hardeschijf uitzoeken want die zit er nog niet bij.

@ Galiorix Ik zie dat je 2 keer de Azerty montage volledig syateem hebt geselcteerd.

dus de E45.00 hou je nog over, daarvoor moet je nog een DVD brander/speler en een hardeschijf uitzoeken want die zit er nog niet bij.

Verdomme, ik wist dat ik iets vergeten was. =1&product[72197]=1&product[213070]=1&product[231421]=1&product[7517]=1&product[245679]=1&product[257993]=1&product[285082]=1&product[84029]=1&product[226358]=1&product[225950]=1"]Fixed.

Geplaatst:

Verdomme, ik wist dat ik iets vergeten was. =1&product[72197]=1&product[213070]=1&product[231421]=1&product[7517]=1&product[245679]=1&product[257993]=1&product[285082]=1&product[84029]=1&product[226358]=1&product[225950]=1"]Fixed.

dank je ik denk dat die maar ga kopen maar een vraagje is i compaticle met de logitech g15 en een logitech muis ? oja sorry van die punten enzo ik ben gewoon te lui om goed te tiepen

Geplaatst:

Het gebruik van leestekens en goed Nederlands wordt aangeraden op dit forum. Dan kan iedereen begrijpen wat je bedoelt. Nu is het gewoon één lange zin waar niemand echt wijs uit kan worden. Dat je geen hoofdletters gebruikt of de spelling zelf niet goed beheerst, prima, daar heb ik vrede mee. Maar wat punten en komma's zouden wel helpen. Stel je voor dat ik deze post zonder leestekens zou typen. Dat is niet te lezen, dus graag daar een beetje op letten. :)

Geplaatst:

Persoonlijk zou ik dan wel gaan voor Kingston ValueRam.

Dit is vaak net iets stabieler.

klik

en voor de rest is dit een prima systeem.

Geplaatst:

klik

oke is goed maar ik heb liever 6gb interngehuegen. ojah thandercover ik heb geen taalproblemen okee ik vind het gewoon kut om netjes te typen maar okay is al goed . aleen nog steeds de vraag is die computer com. met mijn logitech g15 toetsenbord.

Geplaatst:

klik

oke is goed maar ik heb liever 6gb interngehuegen. ojah thandercover ik heb geen taalproblemen okee ik vind het gewoon kut om netjes te typen maar okay is al goed . aleen nog steeds de vraag is die computer com. met mijn logitech g15 toetsenbord.

Waarom zou je 6GB geheugen willen nemen.

Met 4 GB heb je doorgaans genoeg, bovendien kun je met 6GB niet in dual channel draaien.

En wat betreft het toetsenbord, die zal vast wel werken

• 2 weken later...

klik

Kingston ValueRAM is zeker niet stabieler dan Team Elite. Ik heb het in verschillende systemen gehad en ook met overclocken bleven deze modules super stabiel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...