Zombiespeed Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik zoek een headset voor het liefst onder de 10 euro die een paar maandjes meegaat, en een die het liefst goed op je hoofd zit, ik zoek er een voor de PC Ik heb er al 1 gevonden op bol.com, ik w8 aleen nog tot er goede reviews komen Weet mischien 1 van julie of deze : http://www.bol.com/nl/p/computer/canyon-standard-headset-mic/1003004009719361/index.html een goede headset is?? Reageren
iefen Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 onder de 10 euro heb je alleen maar crap dus t maakt niet zon verschil welke je neemt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik heb hier de oudere versie van, en hij zit lekker op je hoofd en de spraak is ook goed. https://dixons.nl/artikel/7019671/TRUST_Trust_headset?utm_campaign=googleaw&gclid=CPDAoYDanaMCFdg1DgodxnDcpg Reageren
Ferre Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Voor 10 a 15 euro zal je niet veel bijzonders kopen. Ik zou wel gaan voor Sennheiser, Logitech, Philips e.d. Wat iefen al zei klopt min of meer wel, want echt super zal het niet zijn (goedkoop = duurkoop). Maar goed, niet iedereen wilt 50 euro besteden voor een headset. Ik zou gaan voor een microfoon die je niet kunt buigen. Dan blijft de bedrading wat beter goed en wordt het niet snel lam. Ook zou ik goed kijken of de headset er een beetje stevig uitziet. Reageren
marcootje Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Die je aangeeft daar heb ik ook, al wel langer dan een jaar denk ik. Door de lage prijs lijkt hij van lage kwaliteit, maar ik ben er zeer tevreden over. Nu begint hij echter wel af te takelen, het geluid komt niet altijd meer op gelijk volume uit de speakers, maar met wat schuiven aan de volumeregelaar is dat weer te verhelpen. Het grootste nadeel van deze is dat hij niet echt goed op je hoofd blijft staan als je je hoofd naar voren buigt, dus als je bijvoorbeeld iets op moet schrijven op je bureau of zo (*ervaring* *ervaring* ). Maar voor de rest wel is ie perfect. PS: het enige vreemde is dat hij daar van canyon is en de mijne van eminent, maar er verder precies hetzelfde uit ziet... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Je kan veel beter eventjes langer doorsparen en een fatsoenlijke headset kopen. Momenteel gebruik ik voor muziek een Sennheiser HD202, een erg goed ding voor dat geld. Op m'n pc gebruik ik een erg goede headset van ongeveer 70 euro. Wel wat geld maar zeker waard. Superieure geluidskwaliteit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.