Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Na een half jaar afwezigheid met werk van mij, had ik weer eens zin om te photoshoppen. Ik moest er weer inkomen, maar het ging wel aardig. Het resultaat: Ik ben nog lang niet op niveau zo te zien. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Inderdaad niet je oude niveau, maar je ziet wel dat je het zeker nog kan! Ook leuk dat je besloot weer Photoshop erbij te pakken! De schaduwrand die je hebt gebruikt vind ik hierbij mooi staan. De tekst is in principe ook prima. Alleen dan komen we bij het middelpunt van de signature. John Cena is te veel ingeblend, waardoor hij te veel in de achtergrond verdwijnt. De achtergrond is ook aan de lege kant. Ik zou hem proberen wat op te vullen, misschien wat extra Light- of andere textures? Veel succes met Graphics verder! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Je hebt gelijk over het inblenden, dat is een grote fout. Ik had de feather op 6 px, maar ik denk dat ik dubbel op delete heb gedrukt. Bedankt voor je reactie. Ik zal de komende tijd meer signatures maken zodat ik mijn oude niveau weer te pakken heb. Reageren
Anoukk Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Heb je stock etc. nog? De sig die je nu gebruikt is trouwens wel kk mooi :$ Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Heb je stock etc. nog? De sig die je nu gebruikt is trouwens wel kk mooi /> Van welke signature? Mijn huidige of die uit dit topic? Je kan ze krijgen via PB. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Haha, jij zegt dat je niveau nog niet op peil is, wel ik kan dromen van het niveau dat je nu al hebt. Ik vind het een zeer mooie sig, behalve dat de achtergrond wat leegjes is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.