grandtheftauto... Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Hey, ik heb een vraagje: Stel je hebt die Archievements gehaald en je gaat dan de cheat doen: Annihaliator, Ben je dan dat Archievement die je gespeeld hebt kwijt? of gebeurd er niks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Hey, ik heb een vraagje: Stel je hebt die Archievements gehaald en je gaat dan de cheat doen: Annihaliator, Ben je dan dat Archievement die je gespeeld hebt kwijt? of gebeurd er niks? Dan kan je hem denk het niet meer halen btw het is achievment . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Dan ben je ze niet kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Dan ben je ze niet kwijt. Dus als ik die vrijspeel en dan nog cheat maak het niks uit, want ik heb hem vrijgespeeld en ik ga hem niet opniuew spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Ze disabelen de achievemt als je cheat, omdat je het anders oneerlijk doet. Als je hem al hebt gehaald, dan is er niks aan de hand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Ze disabelen de achievemt als je cheat, omdat je het anders oneerlijk doet. Als je hem al hebt gehaald, dan is er niks aan de hand. ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Ze disabelen de achievemt als je cheat, omdat je het anders oneerlijk doet. Als je hem al hebt gehaald, dan is er niks aan de hand. Wat als je een savegame laad hem niet opslaat maar wel cheats gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Dan maakt het niet uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.