THE_GAME_MEN! Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) Hey, Tijdens het surfen ben ik deze plattegrond tegen gekomen , hij stond niet in de sectie fakes en zoals ik ongeveer kan zien , denk ik dat ie is ingescand uit een magazine: EDIT: Zie net dat die ook op GTA-Games staat excuses Zou die fake zijn ?? Freek Bewerkt: 28 juni 2004 door THE_GAME_MEN! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Zie het GTAgames.nl nieuws: http://www.gtagames.nl/index.php?subaction..._from=&ucat=27& Daarin leg ik uit dat hij nep is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Ja sorry zag het net te laat , maar of die nep is... ik weet het niet zo een twee drie... Want hij staat in een officieel blad. dus... waar kun je die conclusie uittrekken ? Maar goed zou kunnen..... Freek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Die plattegrond moet ergens vandaan komen... En dat blad zou toch wel moeten weten wat ze doen. Maar aan de andere kant, hij voldoet niet echt aan de beloftes. Waar zijn al die grote landerijen en woestijnen? En die gigagantische berg waar we zoveel over horen? Ik twijfel aan deze plattegrond... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 ik denk dat het nep is en dat het blad het alleen heeft gedaan om leden te winnen. rockstar gaat toch niet NU al zijn plattegrond geven voor een spel dat niet af is <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 nou dat ook weer niet aleen ze zien er ook heel klein uit dus ze zijn dus zeker nep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 ja en zo klein het is kleiner dan vicecity en de berg staat er niet op en de woestijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa-master Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 ik weet 1 2 en 3 die map is nep want ik zie geen plek voor een woestijn en het spel zou 5 keer zo groot zijn als gta vice city en elke stad was zo groot als vice city :blink: die MAP IS NEP groetjes fa-master Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Zeker nep. Dat zie je zo Je kan zelfst stukjes straat van vice-city in terug vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Zeker nep. Dat zie je zoJe kan zelfst stukjes straat van vice-city in terug vinden. Erm... Waar dan? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 er staat nu een 2e stukje over die kaart op de mainpage van gtagames, dat die kaart juist wel echt is maar alleen een beetje anders. Kijk zelf anders maar ff Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2004 er staat nu een 2e stukje over die kaart op de mainpage van gtagames, dat die kaart juist wel echt is maar alleen een beetje anders. Kijk zelf anders maar ff Juistem. Dus wil Fa-master niet zo ongeloofelijk dom doen en conclusies trekken voordat bewijs geleverd is. Anders daalt het niveau zo.. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 ik hoop dat die map nep is want ik vindt m flink stinken, veel te kleine steden man, nog kleiner als liberty city, en er zoude revieren zijn, met snelwegen meen ik gelezen te hebben, de berg woestijn en niet te vergeten een vliegveld en legerbasis??, dat staat nergens vermeld maar het lijkt me erg raar als er geen legerbasis is en ZEKER geen vliegveld is toch? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 Inderdaad, loempiaman. Maar het is al bekend dat die map nep is. Voor meer informatie, klik op mijn logo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 ik denk fake Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts