Jump to content

Real or Fake

THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

Hey,

Tijdens het surfen ben ik deze plattegrond tegen gekomen , hij stond niet in de sectie fakes en zoals ik ongeveer kan zien , denk ik dat ie is ingescand uit een magazine:

ops2%20germany2.jpg

EDIT: Zie net dat die ook op GTA-Games staat excuses

Zou die fake zijn ??

Freek

Bewerkt: door THE_GAME_MEN!
Delen op andere websites

Ja sorry zag het net te laat , maar of die nep is... ik weet het niet zo een twee drie...

Want hij staat in een officieel blad. dus... waar kun je die conclusie uittrekken ?

Maar goed zou kunnen.....

Freek

Delen op andere websites

Die plattegrond moet ergens vandaan komen... En dat blad zou toch wel moeten weten wat ze doen.

Maar aan de andere kant, hij voldoet niet echt aan de beloftes. Waar zijn al die grote landerijen en woestijnen? En die gigagantische berg waar we zoveel over horen?

Ik twijfel aan deze plattegrond...

Delen op andere websites

ik weet 1 2 en 3 die map is nep

want ik zie geen plek voor een woestijn

en het spel zou 5 keer zo groot zijn als gta vice city

en elke stad was zo groot als vice city :blink:

die MAP IS NEP

groetjes fa-master

Delen op andere websites

er staat nu een 2e stukje over die kaart op de mainpage van gtagames, dat die kaart juist wel echt is maar alleen een beetje anders. Kijk zelf anders maar ff :puh:

Delen op andere websites

er staat nu een 2e stukje over die kaart op de mainpage van gtagames, dat die kaart juist wel echt is maar alleen een beetje anders. Kijk zelf anders maar ff :puh:

Juistem. Dus wil Fa-master niet zo ongeloofelijk dom doen en conclusies trekken voordat bewijs geleverd is. Anders daalt het niveau zo.. :rolleyes:

Delen op andere websites

ik hoop dat die map nep is want ik vindt m flink stinken,

veel te kleine steden man, nog kleiner als liberty city,

en er zoude revieren zijn, met snelwegen meen ik gelezen te hebben, de berg woestijn en niet te vergeten een vliegveld en legerbasis??, dat staat nergens vermeld maar het lijkt me erg raar als er geen legerbasis is en ZEKER geen vliegveld is toch? :blink:

Delen op andere websites

• 5 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...