Patje Boem Boem Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik heb een probleempje. Kan er mij iemand tips geven voor deze missies. Ik zit vast op het ogenblik dat Sweet zijn grip veriest op de brandweerwagen en ik hem moet opvangen maar ik krijg hem nooit niet opgevangen? Kan iemand helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik denk dat hier niet zo veel tips voor zijn. Je moet proberen om mooi onder Sweet proberen te rijden. Tip: als je de missie veel probeerd weet je al goed langswaar de brandweerwagen zal rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ja het parcours is geen enkel probleem. Dat ken ik vanbuiten maar het is gewoon nadat je op de treinsporen gereden hebt rijdt Tenpenny de grote baan op en het is bijna onmogelijk om het te volgen. Hij gaat gewoon vlugger als mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ja het parcours is geen enkel probleem. Dat ken ik vanbuiten maar het is gewoon nadat je op de treinsporen gereden hebt rijdt Tenpenny de grote baan op en het is bijna onmogelijk om het te volgen. Hij gaat gewoon vlugger als mij. Het is een kwestie van opnieuw te proberen. Dan zal het waarschijnlijk wel lukken. Tenpenny rijd idd sneller dan jou,maar probeer het nog is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Je moet het zo doen. Als je die moet volgen op die weg. Rij de hele tijd zo KORT mogelijk tegen en dan springt hij op de auto en dan moet jij een Drive-By doen. Bewerkt: 25 juni 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Missie gelukt. Bedank iedereen voor de hulp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik heb ook nog een probleempje met End of the line. Als je Big Smoke hebt vermoord en dan moet je weg uit dat gebouw, ik kan de weg nooit vinden voordat de tijd op is. Die donders vervelende mannetjes die op je schieten maakt het ook niet echt fijn, en dat vuur ook niet. help ik zoek de weg door het gebouw naar beneden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Altijd de weg naar beneden zoeken dan kom je er opeens wel hoor. En niet weer naar boven gaan als je ergens bent anders is dit tijdsverlies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.