MegaPilot Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 (bewerkt) Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ik heb een probleem met m'n laptop. Om de zoveel tijd ontkoppelt hij alle USB-apparaten(muis, toetsenbord, controller en externe harde schijf). Ik heb dit sinds gisteren en het is zeer vervelend(bijvoorbeeld wanneer ik videobestanden bekijk van m'n externe harde schijf). Ik ben nu aan het scannen met MBAM, maar ik heb er geen goede hoop in. Iemand ervaring met dit probleem? Mvg, MP Berichtje aan Thundercover: door er een link van te maken mis ik het schokeffect bij de kijkertjes thuis.. Ik heb de link verwijderd. >>> Door Thundercover: Ook prima. De afbeelding was helaas te groot om te laten staan... <<< EDIT: MBAM heeft niks gevonden, ik heb echt ALLES laten scannen: C(Windows XP en programma's), D(muziek, tijdelijke opslagplaats downloads enzovoorts), E(dvd lezer), F(virtuele DVD lezer met behulp van een programma) en G(externe harde schijf). Bewerkt: 3 augustus 2010 door Thundercover Reageren
Dieko Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Wacht nog paar dagen want niet elk trojaan is vindbaar via een virus scanner. Of je kan nu een systeem restore doen naar paar dagen terug. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Koppel steeds één apparaat los, om te kijken of er eentje het probleem veroorzaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.