Isic Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 He, Ik heb een tutorial gevolgd en het volgende kwam eruit. Comments? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik vind hem wel mooi, maar het is jammer dat die render niet zo'n goede kwaliteit is. Hierdoor is alles ook niet echt mooi. Verder is hij wel erg goed gedaan. 7.5/10 Reageren
Isic Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Was render van de tut zelf. Meer comments? Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik vind hem ook mooi, alhoewel je naam wat onduidelijk is. 7.6/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Geen slechte signature, integendeel. Het heeft alle factoren die belangrijk zijn; belichting, kleurgebruik, plaatsing. Ze zijn alleen net niet goed afgewerkt. Het eerste wat mij opvalt is de kwaliteit van de signature in zijn geheel en met name de achtergrond. Links boven zie ik een wat schokkerig effect wat lijkt op een resize (verklein) probleem of de stock (afbeelding) is gewoon van slechte kwaliteit. Als de kwaliteit goed is dan zit je al op de helft van een goede signature naar mijn mening. Het had nu mooi geweest als de render wat scherper zou zijn dan de achtergrond zodat je meer diepte in je signature krijgt. Nou ben ik bang dat het nu geen zin heeft omdat de render en stock zelf misschien van slechte kwaliteit zijn. Je kleurgebruik is niet verkeerd, al zou het leuk zijn als je nog ietsje meer speelt met de contrast. Je hebt nu zo ongeveer dezelfde kleuren toegepast over de gehele signature inclusief je render, maar als je de contrast wat hoger zet dan merk je wat meer het verschil op en creëer je ook gelijk wat diepte in je creatie. Dan zal onder wat donkerder zijn en achter het hoofd van Master Chief een fellere/sterkere lichtinval tevoorschijn komen. Allemaal kleine details hoor... Nog een aantal kleine opmerkingen. De zwarte strokes aan de boven en onderkant zouden iets dunner kunnen naar mijn mening. Dat geeft je signature wat meer ruimte en staat wat moderner. Je tekst is haast niet te lezen, logisch ook want je hebt dezelfde kleur als je achtergrond genomen. Ik denk dat een witte tekst prima zou staan op deze signature. Reageren
Royboow Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 mooie signature, mooi gebruik van textures/c4d's waarmee je een mooi afgewerkte achtergrond krijt, probeer eens een andere render van de master chief te zoeken, en kijk eens of je een leuk lettertype kan vinden, zoals het halo lettertype. Wat .Levi. al zij, strokes wat dunner en misschien kan je ze doorzichtig maken 8.0/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.