Soulreaver Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Als je gta sa gedownload hebt via steam kan je hem dan downgraden en sa:mp installeren? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Probeer het eens, zou ik zeggen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Nee, werkt niet. The Steam and Direct2Drive versions of GTA:SA are not currently supported and cannot be downgraded. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 denk niet dat het werkt, maar ik heb "bully" met steam gedownload en daarmee kun je niet eens in de instalatiemap komen... Reageren
dos Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 anders moetje eens een kijkje nemen op het sa-mp forum, daar zijn er gasten die wel een manier hebben gevonden om het werkend te krijgen op de steam versie. Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 denk niet dat het werkt, maar ik heb "bully" met steam gedownload en daarmee kun je niet eens in de instalatiemap komen... Steam>Steamapps>Common>Bully ? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 denk niet dat het werkt, maar ik heb "bully" met steam gedownload en daarmee kun je niet eens in de instalatiemap komen... Steam>Steamapps>Common>Bully ? Programfiles>steam>steamapps>steamnaam>Bully that's it Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.