Kloep Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Hey, Bij mij blijven alle filmpjes op youtube groen. Weet iemand misschien welke update ik daarvoor moet installeren? Ik heb de nieuwste versie van de Flash Player, maar de filmpjes blijven groen. Iemand enig idee? Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Zijn je videokaart drivers up to date? In welke browser heb je het? Heb je het in elke browser? Op welk besturingssysteem is dit? Reageren
Kloep Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Videokaart drivers zijn up-to-date. Ik heb het in zowel Google Chrome als in IE. En ik zit op Windows 7 Reageren
Kloep Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Iemand die dit arme Kloepje kan helpen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik weet niet zeker of dit helpt, maar zoiets las ik ooit eens op het Internet. Rechtermuisknop op het filmpje. Instellingen. Beeld (1e icoon). Hardwareversnelling inschakelen (uitvinken). Pagina refreshen. Reageren
Kloep Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Hehe, het heeft nog gewerkt ook. Dank je wel Levi! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.