viccard Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Ik moet enkel nog Reyes' rebels outfit en legend of the west outfit. Legend of the west gaat wel lukken, maar... Voor R' R outfit moet je een spel five finger filet winnen...en dat lukt me echt niet! Kan iemand me helpen? Edit: ik heb een ps3 Bewerkt: 4 augustus 2010 door viccard Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Het is ook best wel lastig, ik heb gevonden wat je denk ik wel kan helpen! Dit is wel voor de XBOX 360 Five Finger Fillet Sequences : * Person 1: o Round 1: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A o Round 2:A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A * Person 2: o Round 1: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A o Round 2: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A * Person 3: o Round 1: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A o Round 2: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A * Person 4: o Round 1: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A o Round 2: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A ----------------------------- PS3 Torquemada - Reyes' Rebel Outfit Requirement, defeat all opponents (at lowest wager) PS3 * Round 1: Pattern = X (repeat to victory) * Round 2: Pattern = X, O (alternate to victory) * Round 3-1: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 3-2: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 4-1: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X * Round 4-2: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X Bewerkt: 4 augustus 2010 door folkerthoog Reageren
vice infernusX Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Was voor mij eerst ook heel moeilijk maar ik heb gewoon een lijst gebruik net zols hierboven en u heb ik de outfit. ik moet alleen nog 0,5% o mde game te voltooien en ik weet niet wat ik mis Reageren
viccard Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 * Round 1: Pattern = X (repeat to victory)* Round 2: Pattern = X, O (alternate to victory) * Round 3-1: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 3-2: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 4-1: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X * Round 4-2: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X Eeh..dit snap ik niet helemaal? round 4-1? round 3-2? eeh....? Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 De 3 staat voor ronde 3 en de 1 en de 2 staan voor persoon 1 & 2. En dat is precies hetzelfde als bij 4-1 & 4-2 Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 * Round 3-1: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 3-2: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 4-1: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X * Round 4-2: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X Dus de simpelste manier is om dit te kopiëren en te plakken in het kladblok en de letters dan zo groot mogelijk maken. Blijf tijdens het in drukken gewoon naar het beeldscherm van je pc kijken en dan haal je hem waarschijnlijk wel in 1 of 2 keer. @vice infernusX: grote kans dat je nog een rare weapen moet kopen, daar kijken veel mensen overheen. En anders kun je heel makkelijk nagaan wat je nog moet doen, je kijkt gewoon bij je stats en houd deze lijst erbij. Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 * Round 3-1: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 3-2: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X * Round 4-1: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X * Round 4-2: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X Dus de simpelste manier is om dit te kopiëren en te plakken in het kladblok en de letters dan zo groot mogelijk maken. Blijf tijdens het in drukken gewoon naar het beeldscherm van je pc kijken en dan haal je hem waarschijnlijk wel in 1 of 2 keer. @vice infernusX: grote kans dat je nog een rare weapen moet kopen, daar kijken veel mensen overheen. En anders kun je heel makkelijk nagaan wat je nog moet doen, je kijkt gewoon bij je stats en houd deze lijst erbij. Hij kan ook op Social Club gaan kijken wat hij nog moet doen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Was voor mij eerst ook heel moeilijk maar ik heb gewoon een lijst gebruik net zols hierboven en u heb ik de outfit. ik moet alleen nog 0,5% o mde game te voltooien en ik weet niet wat ik mis Ga naar de Social Club log jezelf in ga naar "games", kies "Red Dead Redemption" en ga dan naar "100%" als je account gelinkt is met social club dan staat daar wat je allemaal hebt gedaan voor de 100% en wat jij nog moet doen voor de 100%. Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Zeer hulpzaam jongens, dat waardeer ik. Echter is dit niet ontopic. Dus verzoek om weer of topic te gaan. Vice InfernusX kan zelf een topic aanmaken met dit probleem als hij dat wilt. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Is er toevallig ook een lijst die in de buurt komt van dit voor de 360? Reageren
Flokkert Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Is er toevallig ook een lijst die in de buurt komt van dit voor de 360? Five Finger Fillet Sequences : * Person 1: o Round 1: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A o Round 2:A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A * Person 2: o Round 1: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A o Round 2: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A * Person 3: o Round 1: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A o Round 2: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A * Person 4: o Round 1: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A o Round 2: A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A Reageren
FGras Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 lijst gebruiken, als het spel begint op die lijst kijken en niet op de tv. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) @vice infernusX: grote kans dat je nog een rare weapen moet kopen, daar kijken veel mensen overheen. En anders kun je heel makkelijk nagaan wat je nog moet doen, je kijkt gewoon bij je stats en houd deze lijst erbij. Was voor mij eerst ook heel moeilijk maar ik heb gewoon een lijst gebruik net zols hierboven en u heb ik de outfit. ik moet alleen nog 0,5% o mde game te voltooien en ik weet niet wat ik mis Ga naar de Social Club log jezelf in ga naar "games", kies "Red Dead Redemption" en ga dan naar "100%" als je account gelinkt is met social club dan staat daar wat je allemaal hebt gedaan voor de 100% en wat jij nog moet doen voor de 100%. Volgens mij moet ik nog 5 Bounty's. Ik heb het gecheckt in de stats en voor iedere Bounty krijg je 0,1% dus dat komt wel uit. Probleem is alleen dat bij alle bounty's die ik vind een vraagteken staat Bewerkt: 7 augustus 2010 door vice infernusX Reageren
benhelsloot Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 ik had ook dat probleem maar blijkbaar had mijn mijn broer er talent van als als je het goed kan verdien ook best snel 1,000 $ Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Het is vanmiddag mij eindelijk gelukt. Het kost wel even tijd, en je moet best wel snel zijn met je vingers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.