Jump to content

[RDR] five finger filet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet enkel nog Reyes' rebels outfit en legend of the west outfit. Legend of the west gaat wel lukken, maar...

Voor R' R outfit moet je een spel five finger filet winnen...en dat lukt me echt niet! :duh:

Kan iemand me helpen?

Edit: ik heb een ps3

Bewerkt: door viccard

Het is ook best wel lastig, ik heb gevonden wat je denk ik wel kan helpen! Dit is wel voor de XBOX 360

Five Finger Fillet Sequences :

* Person 1:

o Round 1: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

o Round 2:A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

* Person 2:

o Round 1:

A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A

o Round 2:

A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A

* Person 3:

o Round 1:

A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

o Round 2:

A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

* Person 4:

o Round 1:

o Round 2:

A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A

-----------------------------

PS3

Torquemada - Reyes' Rebel Outfit Requirement, defeat all opponents (at lowest wager) PS3

* Round 1: Pattern = X (repeat to victory)

* Round 2: Pattern = X, O (alternate to victory)

* Round 3-1: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X

* Round 3-2: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X

* Round 4-1: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X

* Round 4-2: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X

Bewerkt: door folkerthoog
Geplaatst:

Was voor mij eerst ook heel moeilijk maar ik heb gewoon een lijst gebruik net zols hierboven en u heb ik de outfit. ik moet alleen nog 0,5% o mde game te voltooien en ik weet niet wat ik mis :(

Geplaatst:
* Round 1: Pattern = X (repeat to victory)

* Round 2: Pattern = X, O (alternate to victory)

* Round 3-2: X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, O, X

* Round 4-2: X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X, O, X, ▲, X, ■, X, O, X, ▲, X

Eeh..dit snap ik niet helemaal? round 4-1? round 3-2? eeh....? :{

Geplaatst:

Dus de simpelste manier is om dit te kopiëren en te plakken in het kladblok en de letters dan zo groot mogelijk maken. Blijf tijdens het in drukken gewoon naar het beeldscherm van je pc kijken en dan haal je hem waarschijnlijk wel in 1 of 2 keer.

@vice infernusX: grote kans dat je nog een rare weapen moet kopen, daar kijken veel mensen overheen. En anders kun je heel makkelijk nagaan wat je nog moet doen, je kijkt gewoon bij je stats en houd deze lijst erbij.

Geplaatst:

Dus de simpelste manier is om dit te kopiëren en te plakken in het kladblok en de letters dan zo groot mogelijk maken. Blijf tijdens het in drukken gewoon naar het beeldscherm van je pc kijken en dan haal je hem waarschijnlijk wel in 1 of 2 keer.

@vice infernusX: grote kans dat je nog een rare weapen moet kopen, daar kijken veel mensen overheen. En anders kun je heel makkelijk nagaan wat je nog moet doen, je kijkt gewoon bij je stats en houd deze lijst erbij.

Hij kan ook op Social Club gaan kijken wat hij nog moet doen.

Geplaatst:

Was voor mij eerst ook heel moeilijk maar ik heb gewoon een lijst gebruik net zols hierboven en u heb ik de outfit. ik moet alleen nog 0,5% o mde game te voltooien en ik weet niet wat ik mis :(

Ga naar de Social Club log jezelf in ga naar "games", kies "Red Dead Redemption" en ga dan naar "100%" als je account gelinkt is met social club dan staat daar wat je allemaal hebt gedaan voor de 100% en wat jij nog moet doen voor de 100%. ;)

Geplaatst:

Zeer hulpzaam jongens, dat waardeer ik. Echter is dit niet ontopic. Dus verzoek om weer of topic te gaan. Vice InfernusX kan zelf een topic aanmaken met dit probleem als hij dat wilt.

Geplaatst:

Is er toevallig ook een lijst die in de buurt komt van dit voor de 360?

Five Finger Fillet Sequences :

* Person 1:

o Round 1: A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

o Round 2:A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

* Person 2:

o Round 1:

o Round 2:

A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A

* Person 3:

o Round 1:

A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

o Round 2:

A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, B, A

* Person 4:

o Round 1:

o Round 2:

A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A, B, A, Y, A, X, A, B, A, Y, A

Ga naar de Social Club log jezelf in ga naar "games", kies "Red Dead Redemption" en ga dan naar "100%" als je account gelinkt is met social club dan staat daar wat je allemaal hebt gedaan voor de 100% en wat jij nog moet doen voor de 100%. ;)

Volgens mij moet ik nog 5 Bounty's. Ik heb het gecheckt in de stats en voor iedere Bounty krijg je 0,1% dus dat komt wel uit. Probleem is alleen dat bij alle bounty's die ik vind een vraagteken staat :?

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

ik had ook dat probleem

maar blijkbaar had mijn mijn broer er talent van

als als je het goed kan verdien ook best snel 1,000 $

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...