vw53steven Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Hoi Ik zat eens te googlen naar auto mods voor SA en kwam toen ook dit tegen http://gta-worldmods.t-n-network.de/phpkit/start/include.php?path=content/download.php&contentid=4358 Hier zie je iets van Vice City / San Andreas, maar is deze mod dan dat je heel de san andreas map verwijderd en dat je dan een vice city map terug hebt of is dit een extra eiland. Ik durf het nu niet meteen te installeren want ben bang dat het dan weer misgaat (wat bij mij meestal zo is). Ik hoor het graag Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Ga er maar vanuit dat SA niet meer op de map staat. Als VC daar nog naast moet dan past het niet. Er is trouwens een betere mod gereleased met VC en gta III in de map van SA. Die heet GTA United. Reageren
vw53steven Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Dus er bestaat niet een mod dat je de hele SA map hebt met een groot eiland erbij? zoals vice city bijvoorbeeld? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Nee, die bestaat niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Dat zou de engine waarschijnlijk ook niet trekken, aangezien je dan nog 2x zoveel models hebt. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Heeft er iemand verstand van of de multiplayer van GTA United het nog doet en er ook gwn stunt servers enz zijn??? Waar je bijv gwn een carspawn menu hebt enz? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 United v1.1 werkte bij mij Aleen had geen geluiden bij autos toen heb ik dei hotfix ofzo gedaan Aleen dan krijg ik error als ik gta sa weer wil opstarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.