Trex Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Ik ben hier net nieuw en ik snap er niks van, maar ik had een vraag: Ik zoek een download zodat je al de drie eilanden hebt vrijgespeeld, en ik wou ook graag weten waar ik die download dan moet zetten. sorry ik heb al gezocht maar ik kon het niet vinden of dat komt omdat ik het niet snap PS dit is voor de computer Bewerkt: 4 augustus 2010 door Trex
Zombiespeed Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik ben hier net nieuw en ik snap er niks van, maar ik had een vraag: Ik zoek een download zodat je al de drie eilanden hebt vrijgespeeld, en ik wou ook graag weten waar ik die download dan moet zetten. sorry ik heb al gezocht maar ik kon het niet vinden of dat komt omdat ik het niet snap PS dit is voor de computer Zoek voor een ''100% savegame'' Als het goed is kan je die zelfs al op de site hier vinden Bij downloads, dan GTA San andreas PC en dan bij Savegames kijken, daar moet ergens een 100% savegame bijstaan die je kan downloaden Dat bestand moet je dan in C:\Users\Naam\Documents\GTA San Andreas User files zetten Dan de game opstarten Load game, en dan moet je de savegame kiezen
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Hier is hij te downloaden. Klik Hier!
Trex Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Okee, heel erg bedankt Ik ben hier net nieuw en ik snap er niks van, maar ik had een vraag: Ik zoek een download zodat je al de drie eilanden hebt vrijgespeeld, en ik wou ook graag weten waar ik die download dan moet zetten. sorry ik heb al gezocht maar ik kon het niet vinden of dat komt omdat ik het niet snap PS dit is voor de computer Zoek voor een ''100% savegame'' Als het goed is kan je die zelfs al op de site hier vinden Bij downloads, dan GTA San andreas PC en dan bij Savegames kijken, daar moet ergens een 100% savegame bijstaan die je kan downloaden Dat bestand moet je dan in C:\Users\Naam\Documents\GTA San Andreas User files zetten Dan de game opstarten Load game, en dan moet je de savegame kiezen jij ook bedankt, maar ze doen het niet, haha hoe kan dat Hier is hij te downloaden. Klik Hier! >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-button, svp.<<<
Dutchy3010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Het kan zijn dat je een andere versie hebt, dan werkt de download niet. Je kunt eens kijken in Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data, en dan het bestandje "script.img". Hoeveel kb is dat? Als hij 568 kb heeft, is het versie 1. Indien het 562 kb is, heb je versie 2. 100% versie 1 savegame 100% versie 2 savegame
Trex Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Hij is 568 KB maar die versie 1 doet het ook niet hoor. Ik doe het goed toch ik zet het bij GTA San Andreas User Files. Of moet je het daar in ook weer in een mapje plaatsen? Het kan zijn dat je een andere versie hebt, dan werkt de download niet. Je kunt eens kijken in Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data, en dan het bestandje "script.img". Hoeveel kb is dat? Als hij 568 kb heeft, is het versie 1. Indien het 562 kb is, heb je versie 2. 100% versie 1 savegame 100% versie 2 savegame
Dutchy3010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Heb je hem wel eerst uitgepakt? Je moet een GTASAsfx.b bestandje hebben (met op de x een getal). Anders moet je hem eerst even uitpakken met behulp van WinRAR.
Trex Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 (bewerkt) ja ik had het uitgepakt en ik heb ook winrar maar watdoe ik dan verkeerd als het goed is niks/// Heb je hem wel eerst uitgepakt? Je moet een GTASAsfx.b bestandje hebben (met op de x een getal). Anders moet je hem eerst even uitpakken met behulp van WinRAR. Bewerkt: 6 augustus 2010 door Trex
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 je installeert hem door files te replacen in de installatie map. supergtagamer
.Timothy Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Nee dat doe je niet, lees de berichten boven je en bovendien de beginpost even door voordat je een reactie achterlaat, het ging namelijk niet om eilanden maar om savegames. Om meer misverstanden te voorkomen even de titel aangepast
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Nee dat doe je niet, lees de berichten boven je en bovendien de beginpost even door voordat je een reactie achterlaat, het ging namelijk niet om eilanden maar om savegames. Om meer misverstanden te voorkomen even de titel aangepast Oh, ik begreep het verkeerd, ik dacht dat hij bedoelde: hoe installeer je eilanden in SA Volgende keer moet ik maar beter opletten
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Heb je hem gekocht? Wat bedoel je? of ik hem origineel gekocht heb? Tuurlijk.
Trex Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Heb je hem gekocht? Die van mij is gedownload en overgezet van een sticky..
gm_jerry Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 ik heb de originele en een gedawnloade versie en hij werkte niet hij zij gta_sa werk niet meer
Recommended Posts