RandyvanEssen Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Beste mensen, Ik speel GTA4 op de Playstation 3 en de laatste missie die ik gedaan heb bij GTA4 is "That Special Someone" Nu zie ik op WikiGTA dat ik er nog meer moet doen maar er staat geen icoontje meer op me map. Alleen van die dingen zoals Pay&Spray enzo. Ook krijg ik geen belletje meer van dat ik een missie moet doen ofzo want de volgende missie die ik zou moeten doen is "If the Price is Right" .Wat ik ook helemaal compleet heb gedaan is de auto's van Brucie ophalen. Maar hoe kom ik nu verder met de missies? Bewerkt: 4 augustus 2010 door RandyvanEssen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Na de missie "That Special Someone" komt de missie "One Last Thing" en niet de missie "If the Price is Right" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RandyvanEssen Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Na de missie "That Special Someone" komt de missie "One Last Thing" en niet de missie "If the Price is Right" Ook goed, Maar ook die heb ik nog niet gedaan. Word ik voor die missie gebeld of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 "One last thing" begint bij Jimmy Pegorino die je kan vinden bij stripclub Honkers in Tudor, Alderney. Wellicht dat je zijn "J" niet ziet door het icoontje van de stripclub? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RandyvanEssen Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) "One last thing" begint bij Jimmy Pegorino die je kan vinden bij stripclub Honkers in Tudor, Alderney. Wellicht dat je zijn "J" niet ziet door het icoontje van de stripclub? Nee hoor, Ik heb die hele stripclub Honkers in Tudor net rondgelopen en gezocht naar Jimmy Pegorino maar ik kan hem niet vinden!. Voorderest staan er ook geen missies meer op mijn kaart. Wat kan ik vergeten zijn? :S P.S. Wat me wel opvalt is dat Packie me heel erg vaak belt over een kidnapping ofzo.. Maar ik snap het niet echt waar die het over heeft.. Weet iemand het?? Bewerkt: 4 augustus 2010 door RandyvanEssen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ze hebben Gracie Ancelotti ontvoerd: I'll Take Her Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RandyvanEssen Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ze hebben Gracie Ancelotti ontvoerd: I'll Take Her Dankje, Ik heb hem net gedaan en de missie Ill Take Her heb ik nu ook gehaald. Maar nu staat er weer niks op mn kaart. Wie weet wat ik nu moet doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Volgensmij moest je wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik vind het altijd zo spijtig dat hier maar lukraak gepost wordt zonder dat mensen even op WikiGTA hebben gekeken... Ontopic: Na de missie "I'll take her" komen er nog een drietal missies die je moet doen voor je verder kan. De eerste is "Ransom", hiervoor zal je gebeld worden door Packie. daarna volgen nog "She's a keeper" en "Diamonds are a girls best friend". En daarna komt "One last thing"... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.