Jump to content

Ik kom niet verder dan That Special Someone

RandyvanEssen

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik speel GTA4 op de Playstation 3 en de laatste missie die ik gedaan heb bij GTA4 is "That Special Someone" Nu zie ik op WikiGTA dat ik er nog meer moet doen maar er staat geen icoontje meer op me map. Alleen van die dingen zoals Pay&Spray enzo. Ook krijg ik geen belletje meer van dat ik een missie moet doen ofzo want de volgende missie die ik zou moeten doen is "If the Price is Right" .Wat ik ook helemaal compleet heb gedaan is de auto's van Brucie ophalen. Maar hoe kom ik nu verder met de missies?

Bewerkt: door RandyvanEssen
Delen op andere websites

"One last thing" begint bij Jimmy Pegorino die je kan vinden bij stripclub Honkers in Tudor, Alderney. Wellicht dat je zijn "J" niet ziet door het icoontje van de stripclub?

Nee hoor, Ik heb die hele stripclub Honkers in Tudor net rondgelopen en gezocht naar Jimmy Pegorino maar ik kan hem niet vinden!.

Voorderest staan er ook geen missies meer op mijn kaart. Wat kan ik vergeten zijn? :S

P.S. Wat me wel opvalt is dat Packie me heel erg vaak belt over een kidnapping ofzo..

Maar ik snap het niet echt waar die het over heeft..

Weet iemand het??

Bewerkt: door RandyvanEssen
Delen op andere websites

Ik vind het altijd zo spijtig dat hier maar lukraak gepost wordt zonder dat mensen even op WikiGTA hebben gekeken...

Ontopic: Na de missie "I'll take her" komen er nog een drietal missies die je moet doen voor je verder kan. De eerste is "Ransom", hiervoor zal je gebeld worden door Packie. daarna volgen nog "She's a keeper" en "Diamonds are a girls best friend".

En daarna komt "One last thing"...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...