stef007 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik heb mijn san andreas gisteren gekocht, ik had het geinstalleerd en het werkte, maar vandaag toen ik terug probeerde te spelen werkte het in meer en kreeg ik deze foutmelding: ne herinstalleren avn het spel en direct x werkt het nog altijd niet help me!!! Bewerkt: 25 juni 2005 door stef007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Seata Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 he als je nou op fout opsporren klik zie mischien wat het probleem is en anders je pc eens laten scanen me broertje had dat probleem ok en daarna deed die het weer B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stef007 Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar nu heb ik mijn pc geformatteerd en het heeft een keer gewerkt ma nu is het terug vant zelfde, alleen die knop fouten opsporen staat er ni mmeer :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ricardo-Dia$ Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 he das vreemd je heb hem wel legaal? zo ja gewoon terug naar de winkel gaan of het spel van iemand anders ff lenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stef007 Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ja hij is volledig legaal, het ligt net aan de cd want ergens anders werkt het perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stef007 Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 wete het werkt nu, ma alleen na da ik het sta_sa.set bestand heb weggedaan, daarna de c directory en de brwoser heb opgestart en laat openstaan tijdens het spele Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Ik krijg dat ook met dat niet verzenden!Alleen ik krijg het als ik het spel afsluit! Ik heb gewoon de legale versie! Ik kreeg het naar dat ik een 100%savegame heb gedownload Bewerkt: 27 juni 2005 door marcelheerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stef007 Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 da heb ik nie gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.