iefen Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 hoi, ik heb nu deze graka gekocht: Klik en daar staat op de doos "EYEFINITY" maar nu probeer ik het met 3 schermen (1x 15" DVI, 1x 24" hdmi, 1x 14" vga+adapter) maar werkt steeds 1 beeldscherm niet het zegt dan dat ik een ander beeldscherm moet weghalen ook staat er op azerty max aantal beeldschermen: 2 maar dan kan er tog geen eyefinity op de doos staan? en nog een vraagje k heb ene amd processor met cool'n quit maar ik hoor mijn pc best wel hard tijdens het gamen komt dit doordat mijn pc te warm is of komt het door de graka? ik heb al geprobeerd te luisteren maar ik weet het niet Reageren
ricovs Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 (bewerkt) je moet wel displayport gebruiken voor het derde beeldscherm en zonder adapter dus echt displayport naar displayport en je kan ook niet alle poorten tegelijk gebruiken. was je pc voorheen wel stil? groeten, Ricorvs p.s. sorry als het wat onduidelijk is Bewerkt: 5 augustus 2010 door ricovs Reageren
iefen Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 euhm ik heb geen displayport op een van mijn beeldschermen en ik heb deze pc nieuw dus voorheen ken ik niet Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Er staat dan wel Eyefinity op de doos, maar dat betekend in dit geval niet dat je er 3 schermen op kan aansluiten. Eyefinity is gewoon de benaming voor de software die meerdere schermen kan aansturen. Eyedinity is helaas niet een synoniem voor gamen op 3 schermen. Wil je echt op 3 of 6 schermen gamen moet je de speciale Eyedinity 3 of 6 edition kaarten kopen, die een stukje duurder zijn. Reageren
PinganZ Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb je product nummer gegoogled en kwam dus uit op de website van XFX. Hier staat dus dat jouw videokaart inderdaad 3 schermen kan ondersteunen. klik. Dan staat er dit bij om het te laten werken. 1.Driver version 8.66 (Catalyst 9.10) or above is required to support ATI Eyefinity technology and to enable a third display you require one panel with a DisplayPort connector ik hoop voor je dat het lukt. Reageren
iefen Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 is er ook iets van display naar vga? en zou dat werke Reageren
PinganZ Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Bij Azerty is wel een Display > DVI adapter te krijgen klik. Ook wel Display > VGA alleen zijn deze 33 euro klik. Of het zal werken dat weet ik niet, ik heb ook geen ervaring met eyefinity. Reageren
ricovs Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 @PinganZ hij moet echt display naar display kabel gebruiken anders werkt het niet groeten, Ricorvs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.