TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Hoi ik heb mijn GTA IV geupdate naar 1.0.7.0 maar nu moet ik ineens mijn serial key invoeren!?? Maar die werkt niet meer. Ik had m op mn computer opgeslagen, en toen ingevoerd en nu werkt ie niet meer! Asjeblieft help! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 De serial key moet op de achterkant van je handleiding staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik zei dat ik hem al had gebruikt toen ik hem kocht. Maar door die update moest ik m nog een keer invoeren maar ik had m al gebruikt dus werkt ie niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Doe eerst Revoke license en vul hem daarna weer in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 T werkt niet. Naja ben opnieuw aan het installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 stuur een mail naar rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Hoi ik heb mijn GTA IV geupdate naar 1.0.7.0 maar nu moet ik ineens mijn serial key invoeren!?? Maar die werkt niet meer. Ik had m op mn computer opgeslagen, en toen ingevoerd en nu werkt ie niet meer! Asjeblieft help! wow, v1.0.7.0. hoeveel cijvers wil je wel niet hebben? verder weet ik geen raad. Mail R* met het probleem. Anders: Google MVG: supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb m opnieuw geinstaleerd en hy doet t weer. Nu geen 1.0.7.0 meer installeren!! Naja allemaal bedankt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb m opnieuw geinstaleerd en hy doet t weer. Nu geen 1.0.7.0 meer installeren!! Naja allemaal bedankt hoor graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 voor je het nog niet wist, je code kan oneindig gebruikt worden en tenzij je gta iv illegaal hebt heb je geen handleiding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 voor je het nog niet wist, je code kan oneindig gebruikt worden en tenzij je gta iv illegaal hebt heb je geen handleiding hij heeft v1.0.7.0 gedownload en geïnstalleerd. dit was het probleem. dus v1.0.7.0 heeft een andere serial. MVG: supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Onzin. De serie code die je gekregen hebt bij je originele GTA IV werkt uiteraard met alle updates. Ik heb tot nu toe alle updates gehad, heb nu 1.0.7 en ik heb nog steeds de originele serial die ik gekregen heb bij de koop kerst 2 jaar terug. Je zal wel iets anders verkeer hebben gedaan bij het updaten, want aan de serie code kan het echt niet liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Onzin. De serie code die je gekregen hebt bij je originele GTA IV werkt uiteraard met alle updates. Ik heb tot nu toe alle updates gehad, heb nu 1.0.7 en ik heb nog steeds de originele serial die ik gekregen heb bij de koop kerst 2 jaar terug. Je zal wel iets anders verkeer hebben gedaan bij het updaten, want aan de serie code kan het echt niet liggen. Ik heb dit dus ook, en daarom was mijn reactie zoals eerder vermeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Mijn post was gericht aan supergtagamer, die beweerd dat je met de nieuwste patch een nieuwe serial nodig hebt, wan complete onzin is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Mijn post was gericht aan supergtagamer, die beweerd dat je met de nieuwste patch een nieuwe serial nodig hebt, wan complete onzin is. Blijkbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.