Zombiespeed Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Hey, ik heb een probleem met Windows Vista Als ik een car skin wil instaleren dan doet ie t niet ingame Ik heb al met spark en met SAMI geprobeert Kan iemand mischien helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Hoe doe je het en wat wil je installeren (welke mod precies)? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 (bewerkt) Gewoon een auto bijvoorbeeld die bij alle anderen wel werkt enzo Een vriend van mij had dit probleem ook al op vista gehad Ik denk dat ik wel gwn ff mn sa clean houd Bewerkt: 5 augustus 2010 door Zombiespeed Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Er zijn wel honderd dingen die fout kunnen gaan bij het ingame zetten van een mod, misschien moet je iets specifieker uitleggen wat je precies gedaan hebt? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 En controleer welke versie van San Andreas je hebt. Dat kun je in het menu zien. Wanneer je versie 2 hebt moet je downgraden, anders werkt geen enkele mod. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb v1 als het goed is Ik kan samp enzo doen dus dan moet ik wel v1 hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.