funbrusher Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Hallo, Graag zou ik wat uitleg willen over het installeren van mods. Mijn kids vragen hoe ik mods moet downloaden en dit via usbstick. mijn vraag is,welke software heb ik nodig om de mods te convecteren De bedoeling is om mods te downloaden via de pc ,dan te kopieren naar de usbstick om zou de mods te gebruiken op de ps2. Kan dit gedaan worden via deze weg. Graag jullie sugesties,uitleg. Alvast bedankt voor de nodige uitleg. Funbrusher
Dakendak Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Volgens mij kan je helemaal geen mods gebruiken op een PS2.
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Voor zover ik weet, kan je wel mods krijgen op de playstation, maar is dat illegaal. Mogen en willen wij dus geen hulp bij bieden. Verplaatst naar modding forum.
Zombiespeed Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Idd als je mods voor de PS2 wilt hebben dan moet je het op de cd branden maar dan moet je dus de game zelf downloaden en dan op een cd branden met de mod erbij maar dat is dus illegaal en ik zou geen eens weten of dat wel werkt
funbrusher Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Oke alvast voor de inlichting,maar mijn kids hebben wel de legale gta san andreas, grtz
Beagle Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Het kan zijn dat je San Andreas legaal gekocht is, maar dat maakt niet uit. Het is in ieder geval niet mogelijk modificaties op de PS2 via USB te installeren. Je moet de mods in het spel aanbrengen. Dat kan alleen door het spel aan te passen die op de dvd staat. Als je deze brand moet je PS2 omgebouwd zijn om het te spelen. We hebben besloten om hier geen hulp bij te bieden.
Recommended Posts