StormyWeathers Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Hoe weet je nou welke dag het is? Je kunt bepaalde dingen doen op bepaalde dagen maar ik wil het eigenlijk van te voren al weten! Greetz, SW edit: Ik weet het al! Had al eerder gezocht met zoekterm datum waarop ik op de release-date-topics uitkwam maar heb iets beter gezocht en nu weet ik het! ...gewoon de Action-button gebruiken. Wat mij betreft mag deze weg want me vraag is eigenlijk onnodig en er bestaan al topics zat over! Groetjes SW Bewerkt: 25 juni 2005 door StormyWeathers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Tab doen als je loopt, zie je onderin de afkorting staan van de dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Eerst zoekfunctie gebruiken StormyWeathers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Eerst zoekfunctie gebruiken StormyWeathers Eerst naar school gaan en leren lezen Say Hello!!! Dan pas reageren al was dat dan nie nodig geweest!!! Bijdehandjes voor ontbijt gegeten?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Eerst zoekfunctie gebruiken StormyWeathers Eerst naar school gaan en leren lezen Say Hello!!! Dan pas reageren al was dat dan nie nodig geweest!!! Bijdehandjes voor ontbijt gegeten?! Het was maar een tip dat ik gaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Eerst zoekfunctie gebruiken StormyWeathers Eerst naar school gaan en leren lezen Say Hello!!! Dan pas reageren al was dat dan nie nodig geweest!!! Bijdehandjes voor ontbijt gegeten?! Het was maar een tip dat ik gaf. Oké... peace! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.