Jump to content

Norton ziet exe aan als trojan

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Norton ziet een exe aan als een virus terwijl dit zo is. Hoe kan ik dit bestand aan 'Uitzonderingen' toevoegen ofzo? En neen, ik uninstall Norton niet, ik heb deze legaal en dus betaald...

Mvg,

MegaPilot

Geplaatst:

Hoi,

Norton ziet een exe aan als een virus terwijl dit zo is. Hoe kan ik dit bestand aan 'Uitzonderingen' toevoegen ofzo? En neen, ik uninstall Norton niet, ik heb deze legaal en dus betaald...

Mvg,

MegaPilot

Meestal krijg je dan toch een schermpje van: Verwijderen, er tussenuit halen of niets doen?

Geplaatst:

Er is toch zo'n speciaal Norton Gaming Antivirus? Ik heb hem niet, maar ik veronderstel dat die toch moet werken? Overigens ziet mijn Norton alleen crack aan als Trojans ^^

Geplaatst:

Norton is sloom met hun virus database.

Daar ben ik vet mee..

Er is toch zo'n speciaal Norton Gaming Antivirus? Ik heb hem niet, maar ik veronderstel dat die toch moet werken? Overigens ziet mijn Norton alleen crack aan als Trojans ^^

Ik heb de gewone en ben niet van plan er eentje te kraken. Ik heb er eentje legaal gekocht dus hij moet maar werken.

Geplaatst:

Je zal vast wel ergens in Norton kunnen instellen dat die betreffende exe gewoon veilig is. Zo niet is het poep software. Je kan het beste dus gewoon even in Norton zelf naar iets zoeken waarmee je uitzonderingen kan instellen.

Geplaatst:

Ik zeg toch niet dat je er een moet kraken? Ik zeg dat je, na dat je abbonement verlopen is, die antivirus kan kopen.

Geplaatst: (bewerkt)

Lol, iedereen gebruikt nog een antivirus. Gebruik gewoon je verstand :D

OP, ik raad je aan MSE te installeren en Norton weg te doen. Norton kan naar de hel lopen, als je een neppe iPhone 2 koopt voor 10 euro, en ik geef je een gratis iPhone 4/beter toestel, doe je ook dat oude kutding weg :D. Minder frustraties.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

OP, ik raad je aan MSE te installeren en Norton weg te doen. Norton kan naar de hel lopen, als je een neppe iPhone 2 koopt voor 10 euro, en ik geef je een gratis iPhone 4/beter toestel, doe je ook dat oude kutding weg :D. Minder frustraties.

MSE is nog slechter lol.

Sandboxie runt de programma die jij wilt gebruiken in een afgesloten ruimte zodat je pc niet met zooi wordt geïnfecteerd.

Geplaatst:

Wil je dan toch een andere virusscanner, neem dan ESET Smart Security. Vindt veel, licht, snel, veel opties en compleet.

Met MSE heb ik problemen gehad, dus die zou ik niet aanraden.

Geplaatst:

Anitvirussen van tegenwoordig zijn allemaal bagger. Download Sandboxie.

Inderdaad, mijn computer bij me ma is nu helemaal van streek geraakt door zo`n paard.

Die hacker heeft het zo gedaan telkens als wij wachtwoorden intypen verstuurd dat virus alles naar hem.

Virus krijgen we er maar niet uit dus proberen maar opnieuw installeren, met dank aan me zus die het virus heeft gedownload :tu:

Geplaatst:

MSE is nog slechter lol.

Sandboxie runt de programma die jij wilt gebruiken in een afgesloten ruimte zodat je pc niet met zooi wordt geïnfecteerd.

Jippie, zal vast onnodig veel pc power gebruiken die gebruikt kan worden voor nuttigere dingen. Zoals gamen.

Ik adviseer Avira Free AntiVir voor een 24/7 bescherming, en dan wekelijks/maandelijks/wanneer het je uitkomt een scan met Malwarebytes' Anti-Malware. Of de handleiding van Norton er even bij pakken en zoeken hoe je uitzonderingen maakt voor bepaalde exe's.

Geplaatst:

Zelf gebruik ik gewoon Microsoft Security Essentials. Werkt naar behoren bij mij. Norton heb ik ook gehad, maar dat ding heeft m'n laptop meer de dood in geholpen om het zo maar even te zeggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...