Dieko Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Lol, iedereen gebruikt nog een antivirus. Gebruik gewoon je verstand OP, ik raad je aan MSE te installeren en Norton weg te doen. Norton kan naar de hel lopen, als je een neppe iPhone 2 koopt voor 10 euro, en ik geef je een gratis iPhone 4/beter toestel, doe je ook dat oude kutding weg . Minder frustraties. MSE is nog slechter lol. Sandboxie runt de programma die jij wilt gebruiken in een afgesloten ruimte zodat je pc niet met zooi wordt geïnfecteerd. Jippie, zal vast onnodig veel pc power gebruiken die gebruikt kan worden voor nuttigere dingen. Zoals gamen. Ik adviseer Avira Free AntiVir voor een 24/7 bescherming, en dan wekelijks/maandelijks/wanneer het je uitkomt een scan met Malwarebytes' Anti-Malware. Of de handleiding van Norton er even bij pakken en zoeken hoe je uitzonderingen maakt voor bepaalde exe's. Het verbruikt 1 mb plus het mb gebruik van de programma die jij runt in Sandboxie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.